• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

10 совети за креирање на совршени хаштази за ТВ серија

27/08/2015
in Digital, Во фокусот
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Имајќи во предвид дека многу луѓе ги гледаат своите омилени телевизиски серии со смартфон во рака, директорите на ТВ мрежите се целосно свесни за моќта на совршениот хаштаг.

Додека самиот наслвон на серијата, или името на некој лик, се секогаш релеванти #хаштази, некои од најуспешните одат чекор понатаму: комбинација од познатото и примамливото, се’ во колку што е можно карактери помалку.

“Навистина постои уметност позади хаштагот. Тоа е јазик сам за себе” истакна Колен Мохан, SVP на бренд маркетинг за USA Network. “Тоа е како пишување на наслов или џингл. И внесуваме многу напор во нив.”

р е к л а м а

Тоа е затоа што интерактивните фанови на Твитер се клучни маркетери за некоја серија. Ново истражување на Nielsen покажа дека серијата Scandal минатата сезона ја имаше најголемата лојалност од која било друга телевизиска емисија на Твитер, со тоа што 24% од Твитер фановите на Scandal твитаат за најмалку три или повеќе епизоди.

Adweek им постави прашање на маркетерите и директорите за социјални медиуми од CBS, The CW и USA да ги споделат своите најдобри телевизиски хаштаг совети. Еве што имаа да кажат:

Нека биде едноставно.

Имајќи го во предвид ограничувањето на Твитер – каде еден твит не може да биде подолг од 140 карактери – концизни и јасни хаштази се неопходни.

 “Секогаш сакаме да бидат едноставни, и да ги поврземе со нешто што ќе одекне многу, многу брзо”, рече Мохан. За комедијата без сценарио на USA Chrisley Knows Best, мрежата го користи #ChrisleyNation, “кој стана повик за обединување на фановите”.

USA се одлучуваат и за јасни пораки како #SuitsFinale или #SuitsPremiere, “така што луѓето знаат дека нешто ќе се случува, нешто ќе се случува таа вечер”, додаде Мохан. “Неговот значење е многу јасно, така што луѓето знаат што се случува”.

Еден ‘калап’ не одговара за сите

 “Некогаш водите со својата хаштаг стратегија, па така поставувате работи кои сакате луѓето да ги следат и да станат тренд, но понекогаш треба и да следите”, рече Мохан.

Таа стратегија се менува со секоја серија. За новата драма на USA Mr.Robot, “користиме #MrRobot, бидејќи се’ надвор од тоа ќе биде кич или нема да се совпаѓа со бренд-имиџот на таа серија и нема да биде автентично, па затоа никогаш не би го правеле тоа. Но, фановите го измислија #DaBot, па сега го следиме и го користиме кога можиме”.

Тимот на Мохан ќе ја погледне епизодата и “секогаш во џеб ќе имаме некои идеи со кои би ги ‘хранеле’ фановите”, рече таа. “Но, секогаш слушаме, и што велат фановите секогаш ќе диктира што ќе користиме. Каде ќе биде насочена страста, одиме таму”.

Вечерните ток-шоуа “имаат еден тон идеи кои провејуваат, додека шоу како NCIS или некој по процедурален тип на шоу ќе има помалку варијации”, истакна Марк ДеБевоис, EVP и GM на CBS Interactive.

За настани како Греми наградите, тимот на CBS држи око на тоа  на што, и на кој изведувач, гледачите реагираат најмногу, и ги усогласуваат своите хаштази соодветно. “Одбираме работи од етерот и ги ставаме на екран”, рече ДеБевоис. “Тоа функционира подобро за настани како Греми наградите каде што се трудиме да искористиме нешто од изведувачите”.

 

Немојде да бидете премногу паметни.

После малото хаштаг-лудило изминатите години, прикачувајќи многу чудни хаштази кон некоја епизода, маркетерите почнаа да се одалечуваат од тоа, во корист на тоа да ги остваат фановите да избираат.

“Мразам трик-хаштази. Навистина. Не мислам дека се спонтани и оригинални.”, рече Рик Хашкинс, EVP на маркетинг и дигитални програми на The CW, додавајќи дека неговата мрежа малку отстапила во зенитот на популарноста на Gossip Girl за “да ги остават гледачите да водат бидејќи така е најавтентично, тоа е начинот на кој зборуваат со своите пријатели, и ние сакавме да зборуваме со нив како со пријатели наспроти тоа да им се обраќаме како студио или шоу”.

Друг проблем со трик-хаштазите: “Тие понекогаш се предолги”, рече Мохан. “Понекогаш пократко е подобро – премногу букви, сите измешани, не мора да биде загатка! Траба да се чита и преведува брзо.”

Оставете го гледачот да биде ваш водич.

Маркетинг тимот на The CW не ги наметнува своите хаштази на гледачите, наместо тоа ја остава публиката да одлучи кои ќе доминираат во комуникацијата на социјалните медиуми.

 “Така изгледа најоргански и не изгледа наметнато со сила”, рече Хашкинс, чиј тим ги следи сите коверзации на социјалните медиуми поврзани со некоја епизода, приклучувајќи се на хаштази кои генерираат импулс и ги вклучува во таа или следната епизода. “Она што не сакам да правам е да ставам хашатази кои јас сметам дека се совршени и таа работа му ја препуштам на гледачот, бидејќи тие се тие кои ќе ги употрбуваат повеќе од нас”.

Најчесто, најпопуларните хаштази создадени од фановите вртат околу два лика кои се ‘спакувани’ во некаква романтична врска. “Тие ги смислуваат имињата за некоја совршена врска, а ние постојано ги користиме”, рече Хашкинс.

Како пример, ликовите од Arrow Оливер Квин и Фелисити Смок станаа #Olicity. “Така она што правиме е им го враќаме назад: Вие го смисливте ова, што мислите за тоа? Оние за врски се најзабавни, и тие се тие кои ваќаат најголем ‘корен’ бидејќи луѓето можат да додаваат кон тоа, да го менуваат или да не се согласуваат”, додаде Хашкинс.

Хаштазите инспирирани од романтични врски се меѓу најпопуларните хаштази на CBS, за парови како #Lenny (Leonard и Penny од The Big Bang Theory). За минатата сезона на драмата Scorpion, CBS побара од фановите да одлучат дали Хепи Квин и Тоби Куртис треба да се викаат #Quintis или #Tappy (тие одлучија #Quintis).

Квалитетот секогаш го надвладува квантитетот.

Публиката не сака да биде преоптоварена со повеќе хаштази за време на некоја епизода. “Верувам дека помалку е повеќем бидејќи мислам дека автентичните конверзации се надградуваат кога имате само еден или два, и да го оставите гледачот да го фати кормилото”, рече Хашкинс. “Мислам дека ако имате премногу различни конверзации, тие се кратки и не можете да ги искористите во целост”.

Мохан се согласи: “Мислам дека постои еден главен хаштаг и неколку помали, но не мислам дека користиме повеќе од два или три по епизода. Три би биле за некоја многу специјална пригода.”

Трендот не е се’.

Додека трендингот на Твитер е се’ уште важен за некои ТВ мрежи – “Секогаш сме таму за да ги следиме трендовите” рече Мохан – други го имаат поместено својот фокус настрана од тоа.

 “Она што гледаме сега е дека можеби не постои различна корелација помеѓу трендингот и рејтинот”, рече Хашкинс. “За мене, поважно е да бидеме интерактивни со пибликата и да ги привлечиме да учестуваат во гледањето во живо и да направиме да се чувствуваат каде да се дел од шоуто”.

Секогаш бидете насочени кон нови фанови.

Кога смислувате хаштаг, “тематски, се обидувате да се вклопува во серијата, но обидувајте се да допрете и до другите фанови кои не гледаат во моментот. Така се обидувате да бидете паметни во врска со содржината, но да ја напривете толку широка да може да допре и до други”, рече ДеБевоис. “Тоа е потешко од само користењето на името на некој лик или насловот на таа епизода.”

Бидете одлучни, и сепак пргави.

“Треба да бидете многу пргави бидејќи динамиката на публиката се менува и движи, и мора да бидете дел од конверзацијата за да држите чекор, во спротивно ќе бидете оставени назад и нема да можете да имате корист”, рече Хашкинс, кој го охрабрува својот тим за социјални медиуми да го направи “скокот на вербата” и да одлучат кој хаштаг генериран од фановите да го туркаат на публиката. “И ако не функционира, ќе го менуваме се’ додека не најдеме нешто што ќе функционира.”

Користете го Твитер како ваша гласачка кутија.

Маркетерите истотака инкорпорираат хаштази во Твитер анкети. “Дефинитивно употребуваме гласање на социјалните медиуми”, рече ДеБевоис. Во јануари 2013, CBS ги остави гледачите да го одберат крајот на една Hawaii Five-O епизода со гласање преку хаштаг за еден од три виновници: #theBoss (одбран од гледачите од Источниот Брег), #theStuden (избран од Западниот Брег) или #theTA.

USA го направи тој чекор повеќе за 100-тата епизода на Psych во март 2013, која беше тематски-загонетна. Dunkin’ Donuts стана стана спонзор на епизодата, и USA го инкорпорираше името на компанијата во своите ‘одбрете го виновникот’ хаштази: #PsychButlerDDit, #PsychGroupieDDit, #PsychManagerDDit, #PsychAuthorDDit and #PsychHostDDit. “Постојат голем број на начини за да се внесат и спонзорите истотака” рече Мохан.

Бидете сигурни да изгледа добро.

Конечно, изгледот на хаштагот може да биде важен како и неговата содржина. “Многу е важно и како изгледаат. Комбинацијата на големи и мали букви е многу важна”, истакна Мохан. “Има едноставност во тоа колку лесно се читливи бидејќи сакате луѓето да се поврзуваат со нив, слично како наслов”.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.