Одделот за здравје на потрошувачите на германскиот фармацевтски гигант Bayer ја назначи Interpublic Group (IPG) за свој нов глобален агенциски партнер, доверувајќи ѝ ги сите активности поврзани со креативата, продукцијата и медиумите за целото свое портфолио на реномирани брендови за самогрижа. Партнерството ќе ги опфаќа маркетинг-операциите за производи како Aspirin, Bepanthen, Claritin и Canesten, меѓу останатите.
Ова претставува значаен пресврт во пристапот на Bayer кон глобалниот маркетинг, насочен кон обединување на креативните и медиумските операции под една агенција. Компанијата има намера да ја искористи силата на податоците, вештачката интелигенција и дигиталните иновации, за да изгради посилна емоционална врска и доверба со потрошувачите, задржувајќи ја притоа локалната релевантност на секој пазар.
Според Дејвид Евендон-Чалис од Одделот за здравје на потрошувачите на Bayer, новиот модел одговара на современиот маркетиншки предизвик – да се постигне рамнотежа меѓу индивидуалноста и ефикасноста. „IPG разбира како податоците, вештачката интелигенција и креативноста мора да се спојат во оваа нова ера“ – посочи тој, додавајќи дека соработката ќе отвори нови можности по завршувањето на планираното спојување на Interpublic со Omnicom.
Филип Краковски, извршен директор на Interpublic Group, изјави дека агенцијата е „почестена и мотивирана“ од одлуката на Bayer. Тој нагласи дека партнерството ќе го обедини целокупниот креативен и медиумски екосистем на IPG за да обезбеди „смели идеи, поинтелигентно медиумско планирање и продукција засновани на технологија“ за глобалните брендови на Bayer.
Новата интегрирана агенциска структура има за цел да ја зајакне глобалната медиумска позиција на Bayer и да создава содржини што се поперсонализирани и поодговорни кон потребите на потрошувачите. По периодот на транзиција, договорот се очекува целосно да стапи во сила на 1 јануари, означувајќи почеток на нова етапа во маркетинг-стратегијата на Bayer за здравје на потрошувачите.