Огласувачката групација WPP ја претстави WPP Open Pro, нова верзија на својата платформа заснована на вештачка интелигенција, која им овозможува на брендови самостојно да планираат, креираат и објавуваат кампањи. Платформата претставува значаен чекор напред во отворањето на напредните маркетиншки технологии на WPP кон поширок круг компании – од глобални клиенти до нови и растечки бизниси.
Новото издание WPP Open Pro беше претставено од извршната директорка на WPP, Синди Роуз, и претставува надградба на постојната платформа WPP Open, со која се проширува нејзината функционалност и достапност на глобалниот пазар на огласување. Со оваа иновација, брендови можат директно да се поврзат со алатките и услугите на WPP, да креираат стратегии, да продуцираат содржини во согласност со својот визуелен идентитет и да ги реализираат кампањите поефикасно. Според Роуз, овој чекор ја потврдува определбата на WPP да биде предводник во технолошката и дигиталната трансформација на маркетингот.
Платформата ги обединува трите главни функции во едно интегрирано корисничко искуство: планирање засновано на вештачка интелигенција, автоматизирано создавање содржина и директно објавување на кампањи. Преку WPP Open Pro, корисниците имаат пристап до богатата база на податоци и аналитика на WPP, со што можат побрзо да развиваат стратегии, да создаваат прилагодени огласи и да ги објавуваат на најголемите дигитални платформи. За клиентите на WPP Media, платформата овозможува и интеграција со Open Media Studio за напредна реализација на кампањите.
Она што ја издвојува WPP Open Pro е нејзиниот сеопфатен, интегриран пристап кон спроведувањето на кампањи. Наместо да се фокусира само на една фаза од процесот, оваа платформа ги обединува стратешкото планирање, креативната продукција и оптимизацијата на резултатите во единствен систем. Таквиот пристап е особено вреден за големите брендови што работат во повеќе региони, бидејќи овозможува локална приспособливост на кампањите, но и доследност на глобално ниво.
Платформата е подеднакво корисна и за помали компании и стартапи, кои добиваат пристап до професионални алатки и вештачка интелигенција со кои можат брзо да креираат, тестираат и оптимизираат кампањи, како и да го прошират своето присуство на пазарот. Со тоа, WPP настојува да допре до сегментот на огласувачкиот пазар кој досега беше помалку достапен за ваков тип услуги, нудејќи решенија со високо ниво на квалитет и прилагодливост.
Технолошкиот директор на WPP, Стефан Преториус, ја опиша WPP Open Pro како „едноставно, интуитивно и трансформативно решение“. Тој нагласи дека, за разлика од другите компании кои го кријат својот AI потенцијал или го ограничуваат на поединечни услуги, WPP ги отвора своите алатки директно за корисниците. На тој начин компанијата настојува да понуди конзистентност, контрола и мерливи резултати, овозможувајќи им на маркетерите да работат со брзина и прецизност карактеристични за корпоративно ниво во ерата на вештачката интелигенција.





















