• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Thursday, October 30, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Dentsu ги открива клучните медиумски трендови за 2026 година: Човечки вистини во алгоритамската ера

30/10/2025
in Во фокусот, Истражувања, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Dentsu ги претстави своите медиумски трендови за 2026 година, под наслов „Човечки вистини во алгоритамската ера“ („Human truths in the algorithmic era“), откривајќи како три постојани човечки однесувања: едноставноста, општественоста и вниманието, ќе го обликуваат начинот на кој брендовите ќе растат во свет што сè повеќе го управуваат алгоритми.

Сега во своето шеснаесетто издание, годишниот извештај ги дешифрира промените што го преобразуваат глобалниот маркетинг и медиумските инвестиции. Додека вештачката интелигенција, автоматизацијата и културната релевантност го редефинираат начинот на кој луѓето откриваат, се поврзуваат и консумираат, Dentsu ги идентификува универзалните човечки вистини што остануваат константни и открива како брендовите можат да ги искористат за раст во 2026 година и понатаму.

р е к л а м а
р е к л а м а

„Во денешно време, кога секој наш клик е под влијание на алгоритми, најмоќните сознанија остануваат човечки“ – изјави Вил Свејн, глобален претседател за медиумски и интегрирани решенија во Dentsu International. „Брендовите мора да се насочат кон она што останува стабилно низ времето, втемелувајќи го своето стратешко размислување во основните, непроменливи човечки однесувања, за успешно да проценат каде да инвестираат во алгоритамската ера.“

Трите човечки вистини што ќе го поттикнат растот во 2026 година се:

  1. Ние сме едноставни сè додека не станеме сложени

Во свет полн со сложеност, практичноста владее – но само до одредена точка. Извештајот нагласува дека брендовите мора да ја балансираат ефикасноста со емоцијата, создавајќи искуства што истовремено поедноставуваат и изненадуваат. Новите можности вклучуваат оптимизација на искуството при пребарување во конверзациски средини, стратешка примена на Agentic AI и растечкиот „парадокс на триењето“ (решавањето на еден предизвик во процесот на купување создава нови посредници што подоцна донесуваат нови предизвици и скриени трошоци).

  1. Ние сме општествени суштества

Поврзаноста останува суштинска за човечкото однесување, дури и во екосистеми што се првенствено дигитални. Како што влијанието се децентрализира, извештајот истражува како заедниците и креаторите сега ја дефинираат културата – од Reddit форумите до фандомите на стриминг платформите. Брендовите што го поттикнуваат учеството преку живи искуства, споделена носталгија и канали за пораки, можат да создадат посилна вклученост на публиката.

  1. Ние не го „доживуваме“ рекламирањето

Вниманието стана највредниот ресурс во маркетингот. Истражувањето на Dentsu покажува дека брендовите треба да се насочат кон квалитет наместо кон заситеност, користејќи публика генерирана со помош на вештачка интелигенција за подлабоки сознанија, NextGen видео за мерливо влијание на брендовите и нови забавни формати – спортски документарци, игри, анимирани филмови и микродрами – за да изградат трајна културна релевантност.

Извештајот за 2026 година нагласува дека медиумите повеќе не се само канал, туку и мотор на растот – поврзувајќи ја креативноста, трговијата и културата. Со користење на медиумите како движечка сила што ја спојува раскажувачката суштина на брендот со потрошувачкото искуство, брендовите можат да преминат од приспособување кон лидерство во алгоритамската ера.

За извештајот

„Човечки вистини во алгоритамската ера: Медиумски трендови 2026“ е шеснаесеттиот годишен извештај за медиумски трендови на Dentsu, создаден со придонес од 30 глобални медиумски експерти. Извештајот идентификува девет трендови врамени во три човечки вистини, нудејќи практични насоки за брендовите што се движат низ свет обликуван од вештачка интелигенција.

Целосниот извештај е достапен на следниот ЛИНК.

р е к л а м а

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Локални избори | Политичко рекламирање 2025
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Локални избори 2025 | Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.