Светската новинска агенција Reuters ја претстави својата прва глобална бренд кампања во 175-годишното постоење, под наслов „Pure News, Straight from the Source“ („Чисти вести, директно од изворот“).
Создадена од агенцијата Gravity Road на The Brandtech Group, кампањата спојува филмска естетика и генеративна вештачка интелигенција за да ја истакне суштинската важност на вистината и провереното новинарство во свет преплавен со дезинформации.
Во центарот на кампањата стои впечатлива метафора – водата. Филмот прикажува свет во кој некогаш бистрата вода станала матна, претставувајќи го така загадениот информациски пејзаж на современото време. Со помош на генеративна вештачка интелигенција, дел од снимките се намерно изобличени и замаглени, а потоа се спротивставени со автентични кадри од извештаи на Reuters, прикажани како „чист извор“.
„Ние внимателно ги проверуваме изворите на храната и пијалаците што ги консумираме, барајќи чистота и транспарентност. Зошто тогаш би биле помалку загрижени за изворите на вестите што ги примаме?“ – вели Марк Ивс, коосновач на агенцијата Gravity Road. Со оваа идеја кампањата ја потенцира потребата од доверливи информации и професионално новинарство засновано на факти.
Иако во филмот вештачката интелигенција е употребена како креативен инструмент, Reuters и натаму строго забранува нејзина примена во своите уреднички процеси. Оваа разлика е јасно нагласена и во самиот филм, каде што манипулираните AI-слики постепено преминуваат во вистински снимки од терен, потврдувајќи ја посветеноста на агенцијата на веродостојното известување, поддржано од мрежа од 2.600 новинари во повеќе од 200 локации ширум светот.
„Потребата за доверливо новинарство никогаш не била поголема“ – истакнува претседателот на Reuters, Пол Баскоберт. „Нашата мисија отсекогаш била јасна: да обезбедиме проверени факти, продлабочена анализа и да ја осветлуваме вистината без страв и пристрасност.“
Кампањата, чија медиумска стратегија ја води агенцијата StrawberryFrog Media, користи програматско насочување и AI-базирано секвенционирање на повеќе платформи, а ќе се емитува на телевизија и како онлајн видео на мобилни и социјални платформи во Њујорк, Сан Франциско и Вашингтон.

















