Американскиот моден бренд Gap ја претстави својата нова празнична кампања „Give Your Gift“, посветена на моќта на индивидуалноста и човечката поврзаност. Главната порака на кампањата е дека со споделувањето на нашите уникатни дарови и таленти, стануваме посилни заедно.
Централниот спот на кампањата, во режија на Бетани Варгас, вклучува нова верзија на познатата песна „The Climb“ на Мајли Сајрус, во изведба на дваесетгодишната лондонска пејачка Сиена Спиро. Во придружба на повеќегенерациски хор, составен од учесници на возраст од осум до седумдесет и две години, Спиро ја претвора оваа носталгична поп-химна во израз на единство и надеж.
Главната маркетинг директорка на Gap, Фабиола Торес, ја опишува кампањата како продолжение на мисијата на брендот да ги поддржува креативците и да раскажува автентични приказни кои ги поврзуваат генерациите. „Втемелена во културата и креативноста, оваа кампања ги обединува музиката, модата и емоцијата во секоја нејзина порака“, истакнува Торес.
Покрај филмот, празничната колекција на Gap носи комбинација од префинета удобност и безвременски стил. Колекцијата опфаќа нови CashSoft материјали, проширени сетови за комбинирање и освежени модели од флис – дизајнирани за подарување и за сопствено уживање.
Кампањата е создадена во соработка со креативната агенција Invisible Dynamics.


















