По успешното релансирање на француската онлајн банка BforBank во септември 2023 година (обележано со зголемување на препознатливоста на брендот за 17 поени, подмладена база на клиенти и освоена сребрена Effie награда), креативната агенција Steve продуцираше нова кампања за брендот.
Steve продолжува да ја надградува основната определба на онлајн-банката: да ги направи финансиските услуги полесни, попристапни и да им помогне на корисниците да развијат порелаксиран однос кон своите пари. Денес, кога парите претставуваат клучна грижа за Французите, нивното управување не треба да биде.
Едноставноста, за BforBank, не е стил – таа е неопходност. Тоа значи појасни алатки, попаметни услуги и корисничка поддршка што навистина го слуша гласот на клиентите. Станува збор за преобразување на секојдневниот однос што луѓето го имаат со своите пари во нешто полесно, поедноставно и навистина корисно.
Оваа потреба од едноставност е во срцето на новата кампања на Steve, составена од три духовити видеоспотови што ја пренесуваат пораката: „Тешко е да се заработат пари, токму затоа треба да биде лесно да се инвестира, управува или заштедува“.
Рекламите се режирани од повеќекратно наградуваниот Иго де ла Брос, во ко-режија со талентираната Роз Дуел (Birth), со оригинална музичка подлога создадена од Circonflexe Studio. Медиумското планирање го води Havas Media.

















