Такси-сервисот Uber го претстави својот нов празничен филм, кој ја нагласува тивката, но значајна улога на едноставното подигнување од аеродром што, во раздвижената празнична атмосфера, може да понуди краток момент за мир и саморефлексија.
Под наслов „Close“ („Блиску“) и во режија на Михаел Спича, рекламата следи една млада жена што патува да го посети својот татко по нивната претходна, напната средба. Додека низ прозорецот минуваат познатите улици, патувањето се претвора во тивка, внатрешна прошетка кон можно помирување.
Видеоспотот е проследен со преработена верзија на песната „Landslide“ во изведба на Џејмс Блејк, што му дава дополнителен емотивен тон.
Кампањата е создадена во соработка со креативната агенција Mother и ќе се емитува на пазарите во САД и Канада.
„Идејата беше едноставно да се прикаже емоционално патување вградено во едно вистинско патување. Искрена семејна приказна во празничен контекст, поставена врз неверојатно извонредната изведба на Џејмс Блејк“ – посочува Феликс Рихтер, генерален креативен директор на агенцијата Mother.
















