Omnicom официјално го заврши преземањето на Interpublic Group (IPG), по добивањето на последното регулаторно одобрување и исполнувањето на сите услови за затворање на зделката. Спојувањето обединува две од најголемите светски рекламни и комуникациски мрежи, создавајќи ја најголемата маркетинг и продажна организација на глобално ниво. Новоформираната компанија ќе се фокусира на забрзување на растот преку примена на податоци и модели базирани на вештачка интелигенција, што ја означува оваа аквизиција како една од најзначајните во историјата на индустријата.
Обединетата компанија ќе работи со интегрирано портфолио кое опфаќа огласување, медиумско планирање и закуп, CRM, искуствен маркетинг, брендинг и напредна аналитика. Во центарот на оваа стратегија е платформата Omni, интелигентниот систем на Omnicom кој користи вештачка интелигенција за поврзување на потрошувачките податоци, креативните процеси и каналите за дигитална испорака. Преку обединување на капацитетите низ оваа платформа, Omnicom има за цел да воспостави нов пристап во модерниот маркетинг, каде податоците, технологијата и креативноста дејствуваат заедно за да обезбедат попаметни и поефикасни решенија за глобалните брендови.
„Ова е пресвртен момент за нашата компанија и за целата индустрија“, изјави Џон Врен, претседател на Управниот одбор и извршен директор на Omnicom. Тој посочи дека зделката поставува нов стандард во маркетинг-лидерството и ќе им овозможи на клиентите да градат посилни брендови и да остваруваат одржливи деловни резултати. Тој изрази благодарност до вработените, клиентите и инвеститорите, нагласувајќи ја довербата која ја добила компанијата во процесот на креирање на нова ера на интелигентен и координиран глобален раст.
Согласно договорот, акционерите на IPG добија 0.344 акции на Omnicom за секоја акција на IPG која ја поседуваат, со што стануваат сопственици на речиси 40% од новата компанија. Поранешните акционери на Omnicom задржуваат мнозински удел од 60.6%, пресметано според вкупниот број акции. Обединетата компанија ќе остварува годишен приход поголем од 25 милијарди американски долари и ќе продолжи да биде јавно тргувана на Њујоршката берза под симболот OMC, задржувајќи ја постоечката пазарна позиција на Omnicom.
Менаџерската структура по спојувањето обезбедува континуитет на врвот: Џон Врен останува претседател на Управниот одбор и извршен директор, Фил Ангеластро продолжува како извршен потпретседател и главен финансиски директор, додека Филип Краковски и Дерил Сим ќе дејствуваат како ко-претседатели и ко-главни оперативни директори. Краковски, заедно со Патрик Мур и И. Ли Вајат Џуниор, станаа нови членови на Управниот одбор на Omnicom. Компанијата потврди дека целосниот состав на лидерскиот тим и организациската поставеност ќе бидат објавени на 1 декември 2025 година, што го означува следниот чекор во најголемата досега интеграција на маркетинг и продажни капацитети во индустријата.










