Како еден бренд би требало да одговори ако нивниот конкурент ја имитира нивната маркетинг стратегија?
Едно решение е да се оди на суд, а другото решение е копирањето да се прифати како ласкање и да се искористи во прилог на себе-промоција.
“Ако веќе не копирате – правете го тоа како што треба” – баш оваа порака сака да ја пренесе новата кампања на Scoot Airlines, ниско-буџетна Азиска авио-компанија која целата кампања ја заснова на фактот дека се поласкани и почестени што нивниот конкурент Spirit Airlines, како што велат тие, во многу работи го копира начинот на кој Scoot Airlines работат и се промовираат.
Од Scoot Airlines направија целосна кампања со наслов “Inspiring Spirit“ со која “го учат“ и “инспирираат“ својот конкурент како подобро да ги копира и да не прави детски грешки. Што би рекол CEO-то на Scoot Airlines : Ако Веќе не копираат – да направиме тоа да изгледа добро :)