• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, May 13, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Глобални брендови, локални натпревари

26/10/2015
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

’Се ќе биде исто. И сите ќе бидат исти. Ако сме сите исти, тогаш како ќе научиме нешто едни од други!’

Ова се зборовите на еден испитаник кој учествуваше во студијата „вистината за глобалните брендови“ на експертскиот центар McCann Truth Central. Оваа студија, спроведена во околу 30 земји низ целиот свет, се занимава со односот на граѓаните спрема феноменот на глобализацијата и начинот на кој брендовите можат успешно да освојат нови пазари следејќи го овај бран. Студијата покажува дека мислеањата за глобализацијата се поларизирани – додека некои како споменатиот испитаник имаат негативен став, други се оптимисти, па дури и ја идеализираат сликата на глобалниот свет во кој луѓето сите заедно ги решаваат планетарните проблеми и ги слават меѓусебните сличности (и разлики).

Спема мислењето на испитаниците на оваа студија, најпозитивната страна на глобализацијата е можноста за запознавање на нови култури и откривање на поинакви начини на живеење, но од друга страна најголемиот страв кој го донесува глобализацијата е губењето на идентитетот и културата на сопствениот народ! Ова е важна порака за глобалните брендови дека и понатаму е на сила принципот – “Мисли глобално, делувај локално“односно длабоко запознавање на локалната култура и јасно дефинирање во која мера брендот треба да се однесува глобално, осносно локално.

р е к л а м а

Би помислиле дека овај принцип е веќе добро познат и усвоен, особено од страна на брендовите кои веќе долго време работат на глобално ниво. Меѓутоа и најдобрите грешат.  Би го споменале примерот на брендот IKEA кој во каталогот на пазарот за Обединетите Арапски Емирати не знаејќи како да ги претстави жените од муслиманска вероисповед, едноставно одлучи да ги отстрани од фотографиите. Овај погрешен потег  иако на локално ниво, во денешната доба на хипер поврзаност, брзо доби глобален карактер и предизвика бура ширум светот.

Споменатата студија исто така покажува дека во контекст на глобализацијата на прифаќање одреден бренд, не влијае само локалната култура и специфичноста на пазарот на кој тој се пласира, туку и земјата од која брендот потекнува, категоријата во која работи, целната група, индивидуалниот став на потрошувачите спрема глобалните брендови итн.

Еве наколку интересни податоци од студијата која го поткепува ова:

Највисоко ниво на доверба во глобалните брендови имаат купувачите од Средниот Исток, а најмало жителите на Јапонија.

Lokalni brendovi 1-1

Глобално потрошувачите имаат најголеми приоритети кон локалните брендови кога е во прашање финансискиот сектор и категоријата храна и пијалоци. Од друга страна глобалните брендови имаат најголема предност во областа технологија.

 Lokalni brendovi 2

  

Демографските карактеристики на целната група исто така можат да го одредат ставот спрема глобалните брендови

Lokalni brendovi 3
Демографските карактеристики на целната група исто така можат да го одредат ставот спрема глобалните брендови

 

Lokalni brendovi 4
Дури и основните човечки вредности и чувства се подложни на влијанието на културата што е многу важно за брендовите доколку играат на овие територии

 Иако глобализацијата наголемо зеде свој замав и веќе се акумулира многу знаење и примери од праксата како еден бренд треба, односно не треба да настапува на нов пазар, се чини дека има уште многу да се научи. Еден од добрите пристапи при влегувањето на нов пазар е и поставувањето на стратегија која не одговара на прашањето – “Дали ова ќе работи во Аргентина“, туку “Дали ова работи за Аргентина“ и “Што ние можеме да научиме од Аргентина“.  Затоа што на крај, вие сте гостин на новиот пазар.  За добар однос со домаќините, би требало да се однесувате како добар гостин, а тоа подразбира да покажете почит, да не правите неред и да се исчисти зад себе, и на крај но никако и помалку важно …

Да бидете интересни, бидејќи никој не сака досадни гости!

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.