• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Monday, July 14, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

IZAZOV 2016 : Трансформација и емоции – клучни предизвици во 2016

01/02/2016
in Во фокусот, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Мали буџети, нестручен кадар, content маркетинг и репутација на професијата – се клучните предизвици со кои се соочила комуникациската и креативната индустрија во Србија во 2015 година, според резултатот на последното истражување кое во соработка со агенцијата MASMI, го спроведе порталот Marketing mreža. За клучните трендови во професијата за 2016 година ќе се дискутира на вториот регионален форум на комуникациските лидери – IZAZOV 2016, кој ќе се одржи на 2 и 3 март во хотелот Radisson Blu Old Mill во Белград.

IZAZOV 2016 - vizual

Посебен сегмент на форумот ќе биде посветен на поттикнување на дијалогот помеѓу агенциите и компаниите, преку различни видови на интерактивни работилници. Во текот на траењето на форумот своите студии на случај на агенциите ќе им ги претстават и компаниите: IKEA Србија, LOREAL Adria-Balkan, Војводинска банка, Vip Mobile, Delta Holding, Eurobank, UNIQA осигурување, Societe Generale банка, Infostud, Ушче шопинг центар, Microsoft Србија и многу други.

р е к л а м а

Ставовите за движењето, новите трендови и предизвиците на струката, ќе ги истакнат стручњаците за комуникации на странските и домашните компании кои работат во Србија.

Претстојната година со себе носи и нови предизвици, а како што велат од секторот за корпоративни комуникации на компанијата Delta Holding, најголем предизвик за комуникаторите во 2016 ќе биде соодветно да се прилагодат на ситуацијата во традиционалните медиуми и вешто да ги воведат иновациите од доменот на новите медиуми, а со цел воспоставување најдобра комуникација со целните групи.

Јована Миличевиќ, External Communications Expert во компанијата Vip Mobile вели дека социјалните мрежи веќе се позиционираа како своевиден медиум, со што го разбија традиционалниот ланец на информации, кој се движеше од компаниите, преку агенциите кон медиумите и на крајот дојде до публиката разбиен, но се појавуваат и нови извори на информации. “Имајќи го сето тоа во предвид, зголемена е потребата за управување на информациите во реално време, што значи дека ќе мораме да бидеме пофлексибилни во комуникацијата и да ја прилагодиме на платформата на која е наменета.”

Тања Татомировиќ, Communications Lead во компанијата Microsoft за Србија, Црна Гора, Кипар и Малта, оцени дека всушност емоциите се нашиот најголем предизвик. “Дигиталната комуникација и комуникацијата во Србија воопшто, мора што побрзо да престане да биде зихерашка и да оди само на сигурна опција, посакувани прашања и одговори. Таа мора да еволуира и да ги искористи можностите од развојот на технологијата со цел да дојде до повеќе информации за потрошувачите и нивните потреби,  и  од нив да учи, за да тие се изненадат, шокираат, поведат кон целта. Доколку нема емоции – нема ни значаен успех во комуникациите. Тогаш се почнува и завршува само на ниво на неколку клика или прочитени текстови кои брзо ги забораваме. “

Во компанијата IKEA Србија сметаат дека содржината мора да биде релевантна, навремена и конзистентна на сите платформи на кои се „среќаваме“ со потрошувачите, со цел луѓето да ја забележат и да создадат емотивна врска со брендот. “Овај процес ќе го стави пред нас клучниот предизик: трансформација на нашата улога од исклучиво комуникатори, до аналитичари и едни од клучните бизнис партнери во осмислување и спроведување на бизнис статегиите на компаниите”, додаде Маја Вујашковиќ Џуреиновиќ, менаџер за корпоративни комуникации во компанијата  IKEA Србија.

Невена Мартиновиќ, менаџер за односи со јавност во компанијата Confluence Property Managment смета дека е неопходно што побрзо да се сфати дека промените се случуваат со брзина на светлината и дека технолошките иновации отидоа подалеку од она што обичниот човек може да процесуира. “За брендовите тоа претставува посебен предизвик, бидејќи пред себе имаат различни целни групи на кои им се обраќаат, а кои подеднакво не ги перцепираат, разбираат и користат сите тие промени. Во таа смисла, предизвик ќе биде креирање на комуникации кои во исто време ги следат сите тие промени и кои подеднакво јасно комуницираат со сите важни групи“.

Пријавувањето за учество на форумот на комуникациски лидери – IZAZOV 2016 трае до 12 февруари, а бројот на места е ограничен. Повеќе информации на сјтот: www.izazovforum.rs

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.