• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, July 4, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Неколку совети како да се справите со колегите кои мислат дека знаат се’ за ПР-от

29/02/2016
in Во фокусот, ПР
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Колумна на Алисон Стеинберг, директор за комункиации во Empire State Pride Agenda, првично објавена на PRdaily.

Што може да биде по корисно од колега кој ви укажува на која приказна да направите pitch, каков подвиг на направите или какво соопштение да објавите? :)

Тоа би било одлично доколку вашиот колега е комуникациски професиналец, а не човекот кој работи ИТ, човечки ресурси или нешто други и нема искуство на тоа поле.

р е к л а м а

Се разбира, потребно е цело ‘село’ за да се подигне свеста за брендот, а добрите идеи може да доаѓаат од сите делови на организацијата. Дел од тоа да се биде добар комуникациски лидер е способноста да се слушаат различни мислења и да се извлекуваат идеи од сите вообичаени и невообичаени места, но сите ние сме морале да се соочиме со не-информирани побарувања кои доаѓаат од луѓе кои мислат дека знаат се’, но во реалност тоа не е така. Такви побарувања може да доаѓаат и од некои со поголем ‘чин’ од вас, и ќе ви биде потребна паметна дипломатија и маневри за да се извлечете ‘неповредени’.

CoworkersWhoThinkTheyKnowPR

Еве некои од најчестите проблеми со кои може да се соочите и неколку совети како да се справите без да ризикувате да го нарушите вашиот однос:

  1. Вашите колеги се навистина возбудени за нешто на што работите и сакаат да го објавите јавно, но знаете дека не е вредно за тоа. Ова е често добар проблем за да се има, бидејќи значи дека вашите колеги се навистина ангажирани во својата работа и го ценат она што го правите.

Но, понекогаш вашиот техничар е толку возбуден за некоја надградба на инфраструктурата за која знаете длабоко во вашето ПР срце дека ниту еден медиум нема да се труди да ја покрие. Во вакви случаи, најдборо е да ја пренасочите таа енергија отколку да ја ‘соборите’. Охрабрете го вашиот колега да напише блог пост за надградбата со акцент врз тоа што ќе значи таа надградба во крајна линија за компанијата и како ќе го подобри искуството на потрошувачите.

  1. Вашиот шеф или некој на повисока позиција ќе побара да направите нешто што нема врска со вашата работа или брендот. Можеби некој директор е навистина возбуден за некоја нова донација која ја направил или се приклучил на некој нов борд. Можеби некој е вљубен во активноста во која учествува неговото дете и го пренасочува својот ентузијазам кон некое ПР побарување. Можеби директорот ќе побара да споделите нешто преку профилите на брендот на социјалните мрежи во врска со оваа организација, или да помогнете на таа организација директно.

Во вакви случаи, најдобро е првин да се обратите кај вашиот директен претпоставен, и ако е можно, тој да ви помогне. Многу е полесно за вашиот шеф да ве брани и да истакне дека вие не треба да работите нешто што е надвор од описот на вашето работно место, или дека предложениот пост на социјалните мрежи не е во согласност до начелата на брендот кои директорот претходно ги одобрил.

Ако одењето кај вашиот претпоставен не е опција, осмислете учтива белешка до вашиот директор барајќи да ви помогне во идентификацијата како ПР барањето се вклопува во работата на вашиот бренд или како таа информација е релевентна за вашата публика. Многумина ќе сфатат дека барањето било несоодветно и ќе го повлечат.

  1. Вашите колеги бараат од вас да испланирате прес конференција или да направите некој настан за да добиете “бесплатна медиумска покриеност.” Малку работи го нервираат некој ПР професионалец од секогаш постојаната заблуда дека односите со јавноста се бесплатен адвертајзинг. Уште позабавно е кога вашите колеги мислат дека можете да организирате прес конференција или да го осмислите следниот Ice Bucket Challenge преку ноќ. Тоа е ласкаво, но нереално и непотребно.

Не е секогаш лесно да ги убедите колегите дека можете да обезбедите иста медиумска покриеност преку стратешко pitch-ирање, со помалку време, пари и стрес кои би ги вложиле во планирањето на прес конференција или настан. Пребарајте некои минати примери за да ја докажите вашата поента, користејќи успешни приказни од вашиот или некој друг бренд. Составете тактички и стратешки план и наметнете го цврсто.

  1. Вашиот колега се обидува да мироменаџира некаква медиа можност. Можеби некој колега од друг оддел пратил некој кај вас за да послужи како тема за интервју, а вие не сте подготвени за тоа. Можеби вашиот колега работи со вас на некоја посебна медиа можност и почнува да ги пречекорува своите граници. Ви дава непосакувани совети за тоа што треба вие да му кажете на некој новинар, или го критикува вашиот настап, кажувајќи ви што требало да кажете.

Ова однесување е очигледно контрапродуктивно и, во зависност од тоа колку е пристаплив вашиот колега или колку се однесува со почит, ќе биде потребен учтив е-маил, телефонски повик, разговор очи во очи или некоја по формална интервенција ако личноста продолжи да ви попречува во вршењето на вашата работа.

  1. Вашиот колега оди самостојно да зборува со медиумите без консултација со вас. Најлошиот начин да го научите дека тоа се случило е откако написот ќе биде публикуван. Некогаш, вашиот колега ќе ви каже дека зборувал со новинар, па ќе имате време да ја поправите или намалите штетата, аке е тоа потребно.

Укажете му на колегата на најучтивиот можен начин дека секогаш треба да ве консултира пред да зборува со медиумите, за да можете правилно да го подготвите просторот се’ да оди како што треба. Наместо да го спроведувате вашиот авторитет, поставете се како чувар на вашиот колега. Овој пристап е по позитивен, и генерално ќе ви помогне да ги убедите колегите секогаш да ве консултираат пред да збруваат со медиумите.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.