• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, July 5, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Дали само видливоста на онлајн огласот е доволна за негова ефикасност?

08/03/2016
in Во фокусот, Истражувања
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Најновите студии на IPG Media Lab покажуваат дека од самата видливост на огласот (видлив екран) за неговата ефикасност е многу побитно, колку корисникот има можност на време за го запази онлајн огласот.

Мерењето на онлајн огласувањето е едно од најчестите прашања со кои се соочуваат огласувачите кои своите производи и услуги ги огласуваат онлајн. Пред се, како да се биде сигурен дека огласот кој сте го платиле, го забележале оние на кои тој оглас е наменет. Повеќе не е доволно огласот да биде само “видлив“.

Новото истражување на IPG Media Lab покажува дека онлајн огласите ако се “видливи“ не се и нужно ефикасни. Меѓутоа, ова истражување исто така покажува дека како видливоста на огласот се зголемува, така се зголемува е вниманието на потрошувачите на истиот.

р е к л а м а

Viewability_Infographic SRPSKI

Спрема MRC (Media Rating Council) стандардите, видливоста на онлајн огласите, односно банерите е видлива ако 50 % пиксели на огласот биле видливи најмалку една секунда. Што се однесува до видео огласите, видливоста мора да биде најмалку 50 % пиксели две последователни секунди. За поголеми формати на огласи тоа е 30 % пиксели во една секунда. MRC ги одреди овие стандарди за на нивна основа да ги постави правилата кога се работи за одредување на цената за онлајн огласите.

Некои агенции отидоа и подалеку од MRC стандардите за видливоста, сметајќи дека тие не одат доволно далеко. Од друга страна, од MRC твдрат дека овие насоки се само минимално поставени стандарди за видливост кои ја поставуваат долната граница за да некој навистина има можност за забележи (види) оглас. Овие стандарди не потврдуваат дека некој тој оглас и го видел, односно дека пораката е примена од стана на корисникот. Заради тоа, MRC продолжува да работи на стандардизација на мерењето на ефективноста.

Агенцијата Drive која работи во рамките на I&F McCann Grоup како дел од светската агенциска мрежа  McCann Worldgroup има можност за пристап до сите истражувања и алатки на IPG Media Lab и активно работи на применување на заклучоците во секојдевното работење, како на клиентите им обезбеди што подобра услуга.

„Денешните онлајн корисници се секојдневно бомбардирани од различни пораки и содржини. Заради зголемување на бројот на содржини, вниманието на корисниците континуирано опаѓа и просечното ниво на внимание на корисниците денес е само 8 секунди! Да се фатат корисниците во моментот на нивното внимание, претставува клуч на успехот. По пат на планирање на дистрибуцијата на онлајн огласите, покрај релевантноста и посетеноста на сајтовите, се повеќе внимание посветуваме и во планирање и оптимизација на онлајн огласите, како тие би имале што поголема видливост со што постигнуваме поголема ефективност и успешност на целата онлајн кампања. Иако во Србија на локалните сајтови сеуште не постои можност за купување на само видливи онлајн огласи, може да се работи на оптимизација на цела кампања преку примена на расположливите алатки“ изјави Драгана Марковиќ, Business Development Manager во агенцијата Drive и додава: „Како што сите знаеме дека содржината е крал во маркетинг светот, можеме да кажеме дека релевантноста, одличниот тајминг и добрата позиција на огласот е она што го менува крајниот исход дали кампањата на нашите клиенти ќе биде забележана и ќе доведе до посакуваните резултати, бидејќи нас гореспоменатото истражување ни говори дека бројот на импресии не е веќе валиден за целта на кампањата“.

 Целта на овие студии на IPG Media Lab не е да ги оспори постоечките стандарди за видливост на  MRC, туку да им помогне на огласувачите да направат поефикасни огласи со оглед на стандардите за видливост. За да се истражи односот помеѓу видливоста и ефикасноста на онлајн огласите, со истражувањето се опфатени скоро 10 000 испитаници. Студијата тестираше 189 можни огласни решенија кои претставуваат различни комбинации на нивото на видливоста, типот на огласите, logo placement и други фактори.

На испитаниците им се презентирани веб страни кои одговараат на нивните потрошувачки навики. Истржувачите во таа прилика го мереле “eye movement” ( движењето на очите) преку некои од станите. Секој испитаник добил прашалник со задача да одговори на соодветни прашања. Заклучокот кој не ги изненадил истражувачите од IPG Media Lab е тоа што колку огласот е повеќе видлив, поголема е веројатноста дека корисникот го забележал. Но тоа не е никаква гаранција дека пораката била персонализирана, откри оваа студија. Дури и повеќе, истражувачите дошле до заклучок дека ако се земат во предвид MRC стандардите за видливост, 51% од испитаниците го виделе огласот, но само 17% од нив можеле да се сетат подоцна. Од друга страна, за оние онлајн огласи кои ги надминуваат MRC стандардите за видливост, дури 74 % од испитаниците изјавиле дека го виделе огласот, а од нив 32% подоцна можеле и да се сетат.

MRC стандардите за видливост подеднакво значење им придаваат на двата критериуми, и процентот на пиксели на огласот и количината на времето колку е тој видлив. Од друга страна, студијата на IPG Media Lab утврдила дека колку е поголема количината на време во која потрошувачите имаат можност да го видат огласот, поголема е и можноста да го запаметат, односно со самото тоа, поголемата видливост во време значи и поголема ефикасност на огласот.

Тоа значи дека за да банерот има 1/4 можност потрошувачите се сетат на него, неопходно е да биде во рамките на видливиот екран најмалку 4 секунди, без оглед колку е неговата видливост. Оваа иста можност кај поголемите формати на огласи се постигнува ако тие се на екранот најмалку 7 секунди. За видео форматите можноста за да потрошувачот ги запамети е многу поголема и се движи од 50 до 70 % ако на екранот биле 7 секунди.

За да се постигне поголема ефикасност на онлајн огласите, неопходно е огласувачите да ги пласираат своите огласи таму каде што е поголема веројатноста дека корисникот ќе ги забележи во подолг временски период. Исто така, со поставувањето на на бренд логото на врвот на огласот, додавање на звук на видео огласите, како и со поставување огласот на една веб страна која е помалку пренатрупана со други огласи, се постигнува поголема ефикасност, покажало истражувањето на IPG Media Lab.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.