• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Facebook го отвори Messenger за брендовите

14/04/2016
in Digital, Во фокусот
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Долгоочекуваниот потег на Facebook да ја отвори својата Messenger апликација за бренд комуникации, за која во неколку наврати претходно пишувавме на Маркетинг365, се случи во вторникот, кога компанијата ја претстави својата “Messenger Platform” и live API алатки.

Марк Зукерберг, CEO на Facebook, ја претстави технологијата за време на годишната компаниска F8 конференција во Сан Франциско. Оваа Messenger платформа, која се’ уште е во бета, ја проширува веќе постоечката Messenger апликација со нови можности, како комуникација со брендовите преку чет-ботови – автоматизирани, интерактивни алгоритми за пораки. Според основачот на Фејсбук, 900 милиони луѓе активно го користат Facebook Messenger, а 60 милиони пораки се испраќаат дневно, дополнителен потенцијален reach за брендовите и нивниот адвертајзинг.

live api

р е к л а м а

Ботовите се очекуваат да бидат разговорливи и функционални. “Ние сметаме дека треба да праќате пораки на бизнисите како што праќате пораки на вашите пријатели,” изјави Зукерберг.

Дејвид Маркус, потпретседател за комуникациски производи на Facebook, соопши повеќе детали за Messenger ботовите, за кои рече дека ќе можат да испраќаат и примаат информативни содржини, слики и интерактивни ‘повици за дејствување.’ Во исто време, ботовите ќе откриваат свои ‘лични’ особини со кои корисниците ќе можат да се поврзуваат. Брендови како Poncho и CNN веќе имаат ботови на Messenger платформата кои може да зборуваат директно со потрошувачите. “Ние сметаме дека комбинацијата на кориснички интрфејс и конверзации ќе работи како што треба,” додаде тој.

Маркус ги претстави и алатки за откривање за Messenger. Тие ќе вклучуваат опција за пребарување, плагини и опција за спарување со потрошувачите која ќе им овозможи на брендовите да се поврзуваат со потрошувачите користејќи Messenger наместо SMS. Дополнително, реклами кои се појавуваат на Facebook ќе можат да ги насочуваат потрошувачите до ботот на брендот.

Програмерите ќе можат да создаваат свои сопствени ботови користејќи ги бесплатните API алатки на Facebook, претставени заедно со Messenger Platform.

Во чет-апликацијата, луѓето ќе се појавуваат во ред најгоре, ботовите во ред под нив, а предложени луѓе ќе се наоѓаат во листа под тоа. Распоредот изгледа слично на ‘Stories’ страната на Snapchat која има свои опции за пребарување.

Зукерберг најави проекти кои ќе влијаат врз тоа како еден бренд може да се рекламира на Facebook. Меѓу нив се нов таб за видеа во живо како дел од Facebook апликацијата, видео камера од 360-степени наречена Facebook Surround и Mevo, мала камера која снима видеа во живо од кој и да бил уред и ги стримува на Facebook Live.

Маркетерите кои го користат Facebook може да очекуваат и надоградувања на Facebook Analytics, како и Save копче кое ќе им овозможи на корисниците да букмаркираат интересни работи на кои наидуваат на интернет.

Додека Зукерберг навести на идни производи како тач-управувачи и наочари за виртуелна реалност, тој истакна дека Facebook се фокусира да ја направи Messenger совршена апликација за споделување, додвајќи дека сака да им даде на корисниците “можност да споделуваат се’ што сакаат со сите останати луѓе.”

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.