AB InBev, најголемиот светски производител на пиво и матична компанија на брендови како Budweiser, Stella Artois и Corona, склучи историско глобално партнерство со стриминг платформата Netflix. Соработката се опишува како прва од ваков вид и ќе ги постави пивските брендови директно во центарот на забавните и спортските програми на Netflix.
Според постигнатиот договор, AB InBev ќе биде генерален спонзор на серии во продукација на Netflix на повеќе меѓународни пазари, како и на значајни спортски преноси во живо – вклучувајќи бокс мечеви, натпревари во NFL и Светското првенство во фудбал за жени. Партнерството претставува нов начин на спојување на две моќни индустрии на глобално ниво.
Плановите вклучуваат брендирани кампањи поврзани со настани на Netflix, интеграции на производи во популарни серии и лимитирани изданија кои ќе ги претворат пакувањата на пиво во колекционерски предмети. Меѓу насловите што ќе бидат опфатени во оваа соработка се британската драма „The Gentlemen“ и јужнокорејската „Culinary Class Wars“.
Netflix во последниве години силно се позиционира на полето на спортските преноси во живо, а истовремено и неговата верзија со реклами доживува брз раст – достигнувајќи над 94 милиони корисници во само две години. „Популарноста на нашите наслови ни овозможува да влеземе во културниот зенит на современоста“ – посочува Мариан Ли, генерален маркетинг директор на Netflix, нагласувајќи дека токму партнерства од ваков вид ја зајакнуваат таа улога.
AB InBev ја гледа оваа соработка како природна врска помеѓу две искуства што често се делат во друштво: гледање серии и уживање во пиво. „Ова е можност да создадеме подлабоки искуства со потрошувачите“ – истакнува Марсел Маркондес, глобален маркетинг директор на AB InBev. Како што Netflix се проширува во области како спортски преноси во живо и светски културни настани, се очекува спонзорството на пивскиот гигант да го зголеми неговото влијание и да ја редефинира улогата на брендовите во ерата на стримингот.