• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Adobe ги предвидува креативните трендови за 2024 година

12/12/2023
in Во фокусот, Истражувања, Креативен импулс, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Американската софтверска компанија Adobe го објави својот најнов годишен извештај во кој ги предвидува креативните трендови за претстојната 2024 година.

„Креативниот пејзаж го отсликува светот во кој живееме. Како што денешниот свет е дефиниран со предизвици и брзи промени, така трендовите и алатките што се користат во креативниот процес мора брзо и соодветно да се прилагодат. Среде толку многу промени, потрошувачите ширум светот му даваат приоритет на балансот во сите аспекти од нивниот живот“ – објаснуваат од компанијата.

р е к л а м а

Според предвидувањаа на Adobe, базирани на глобални податоци и потрошувачки модели, следната 2024 година ќе преовладуваат четири клучни теми кои ќе влијаат врз фотографијата, видеографијата, содржините на социјалните мрежи и други креативни сфери. Тие теми се: „Смирувачки ритми“, „Вчудовиденост и радост“, „Динамички димензии“ и „Нова носталгија“.

  1. Смирувачки ритми

Опфаќајќи флуидни и смирувачки визуелни елементи, темата „Смирувачки ритми“ ќе го рефлектира зголемениот фокус кон менталната и емоционалната благосостојба, нудејќи визуелна „оаза“ во хаотичен свет.

Од апстрактни, повторувачки дезени до подвижни форми надополнети со спокојни звуци, темата „Смирувачки ритми“ се усогласува со зголемената популарност на т.н. ASMR содржини, кои што собираат милијарди прегледи на платформи како TikTok и YouTube.

  1. Вчудовиденост и радост

Како енергична противтежа на нашето секојдневие, темата “Вчудовиденост и радост” ќе се обиде да понуди бегство од реалноста преку визуелни елементи што инспирираат вчудовиденост и радост, особено релевантни во денешната тешка економска клима. Темата ќе опфаќа сѐ – од чудни пејзажи генерирани со вештачка интелигенција до едноставни мали радости – како одраз на нашиот колективен копнеж за малку магија во досадното секојдневие.

  1. Динамички димензии

Како што технологијата на виртуелната и проширена реалност се наметнува во нашиот секојдневен живот, овој тренд ќе претставува хибрид од 2D и 3D елементи, создавајќи хипнотизирачки визуелни искуства кои се чинат како да „отскокнуваат“ од екранот. „Динамичките димензии“ го отсликуваат комбинирањето на разни типови визуелни средства и димензии во постојано еволуирачкиот дигитален свен.

Според софтверската компанија, нивните алатки како Adobe Premiere Pro и After Effects го олеснуваат „потопувањето“ во овој повеќедимензионален простор и резонираат со развојот на дијалогот околу менталното здравје и емоционалното изразување на луѓето.

  1. Нова носталгија

„Новата носталгија“ ќе ги ревидира и реинтерпретира „винтиџ“ стиловите и епохите со додавањето на модерен шмек. Примарно фокусиран на естетиката од 1990-те и раните 2000-ти години, овој тренд ќе биде проширен да опфаќа различни периоди, но реобмислени преку призмата на генеративната вештачка интелигенција.

Далеку од тоа дека ќе претставува обично враќање назад, овој тренд ќе означува спој на носталгијата со современоста, надополнувајќи го шармот на „старата школа“ со модерни креативни елементи.

Целосниот извештај на Adobe за креативните трендови во 2024 година е достапен за симнување на следниот линк.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.