• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Monday, June 16, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Адверт-о-визија

11/05/2017
in Во фокусот, Колумни, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Автор: Александар Милојевиќ, стратешки планер во агенцијата McCann Белград

Ниеден телевизиски формат не трае толку долго. Дебатата за неа во јавниот дискурс ја надмина границата на естрадниот.  Таа е „геј Лига на шампиони“. Сите (не) ја сакаат од некоја причина. И тоа е океј. Секој има свој омилен настап, омилен изведувач, омилена песна. Евровизија е постара од Европска Унија.

р е к л а м а

Евровизија одамна не е музичко натпреварување. За 60 години, прерасна во гео-политички настан кој често ги комуницира важните општествени теми, од малцински права па до меѓудржавни, дипломатски односи. Меѓутоа, Евровизија е најслична со адвертајзинг фестивал, каде што брендовите се всушност земјите учесници, а настапите триминутни реклами кои конкурираат за Гранд При. И сите се тука – од стратешките планери до BTL продуцентите.

Настапот на Евровизија настанува на речиси идентичен начин како и било која реклама која ја правиме секојдневно. Најпрво од клиентот, кој во овај случај е публиката, стигнува бриф. Како и секој бриф – тој не содржи многу податоци, освен она дека “сакаме нешто јако, невидено, out of the box”. И да победиме. Секако. После прифаќањето на брифот, јавниот сервис на секоја земја, како што се стратешките планери, почнува да копа. Што навистина сакаме, а што можеме? Каков е контекстот во кој живееме? На кого се обраќаме? Која е таа една клучна порака која сакаме да ја пренесеме?  Дали tone of voice треба да биде забавен или емоционален? Што работи конкуренцијата и кои се клучните играчи на пазарот во овај момент? Можеби, всушност и немаме шанси да победиме, но ајде барем сите да зборуваат за нас. Ајде да направиме “тој геј маж со постојано вработување од урбана средина“ ова лето да се заљуби со емотивна, моќна балада од нашата земја. И велат дека оваа година клучните конкуренти доаѓаат од Скандинавија.  Како и обично.

Потоа јавниот сервис собира креативен тим – копирајтер и арт директор. По повеќечасовниот состанок, затоа што ова е важен проект за уште поважан клиент, вообичаените недоразбирања слични на оние на ниво сценарист – режисер, и неколку (неуспешни) обиди за справување со брифот, креативниот тим започнува да создава магија. Копирајтерите, во нашиот случај текстописец, композитор и аранжер работат на она што целната група ќе слушне,а арт директорот на она што таа ќе види. Ако „забегаат“ од брифот можеби ќе видеме некоја девојка со бујни гради како ја рекламира Полска, но ако го погодат од прва, ќе имаме ситуација како Верка Сердочка и` порачува на Русија „Good bye”.

И потоа следи преговарање со продукцијата. Не може лизгалиште на сцена, не може 3D мапирање преку сценографија, не може преку преку фустанот, не може да се излезе од клавирот, не може, не може, неможенеможенеможенеможе… Откако ќе им се објасни дека се` навистина може – само уште неколку check point-и. Генерални проби. Спремни сме. Испраќаме кејс! Трема. Што испратиле другите? Дали е спремен BTL? Маички, знаменца? Во која половина настапуваме, пред рекламите или после, кои сме во обложувалниците? И други, за обичните луѓе небитни прашања. Помеѓу се` ова се случило и избор на изведувачот. Тоа се случило на некој кастинг, за кој воглавно никој немал време, бидејќи сите се занимавале со сериозни работи.

Големото финале. Сите сме во салата, со колегите од останатите агенции. Аплаудираме едни на други, бидејќи се знаеме од град, а и кој знае каде ќе бидеме за година дена. Гласањето сите не` засмејува. Секако дека не победи најдобриот. Но барем ќе имаме најдобар „вирал“.

 

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.