• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 16, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

 AdWords митови !

29/01/2016
in Digital, Во фокусот
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn
Гостински текст на Ева Пиперевска, маркетинг менаџер во G6.
Evica
Ева Пиперевска
Google Adwords е платена платформа за рекламирање, достапна за сите бизниси без разлика дали станува збор за мали бизниси или големи корпорации.

Мит бр. 1 — Некои агенции имаат писмени договори со Google, кои им овозможуваат да постават реклами на првите три позиции на левата страна на страницата со резултати од пребарувањето.

Факт: Според Google, ниту една фирма не може да потпише т.н. “Договор за ексклузивност за спонзорирани линкови”. Во повеќето случаи првите позиции се резервирани за добро оптимизирани кампањи. Секој корисник на AdWords, кој барем еднаш имал можност да создаде своја кампања, знае дека рекламите во резултатите од пребарувањето постојано се ротираат во зависност од многу фактори, како на пример квалитетниот рејтинг, CPC, квалитетен landing page итн. Сите огласувачи кои работат на оптимизација и постојан надзор на своите кампањи имаат шанса да ги покажат своите реклами лево и десно на страницата со резултати од пребарувањето како спонзорирана врски.

Мит бр. 2— Рекламите на повисоки позиции имаат подобра ефикасност од оние на пониски позиции.

р е к л а м а

Факт: Во многу статии поврзани со Adwords често може да се сретне поимот “златниот триаголник на Google”, што всушност претставува графичко претставување на резултатите и позициите на рекламите на кои најчесто кликаат корисниците. Ако рекламата не е наменета за точната публиката, таа нема да го привлече интересот на корисниците дури и да се појави на првата или втората позиција. Рекламите треба да се насочени кон корисници со потенцијален интерес кон производот и содржината на рекламниот текст треба да ги привлекува луѓето да кликнат на истата. Во такви случаи нема никакво значење дали рекламата е прикажана на втора, или на петта позиција.

Мит бр. 3 — Само маркетинг агенција може создаде ефикасна Adwords кампања со помош на алатки за пребарување

Факт: Точно е дека вработените во агенциите за онлајн маркетинг имаат искуство во создавање на AdWords кампањи, а освен тоа повеќето од нив се и сертифицирани AdWords специјалисти. Но никој не го познава вашиот бизнис подобро од Вас. Доколку имате маркетинг оддел и постојано собирате информации за вашиот пазар и за вашите потенцијални клиенти, Вие најдобро знаете кои луѓе се најмногу заинтересирани за вашиот производ или услуга и како најлесно да стигнете до нив. Единствено што треба да научите е како да ја користите AdWords платформата.

Доколку сакате да научите како да ја користите платформата на AdWords, слободно конктактирајте ме (eva@gsix.me) и јас ќе се потрудам да ви помогнам најдобро што можам, или одделете време и искористете ги алатките и материјалите кои Google ги нуди.

Мит бр. 4 — Доколку мојот веб сајт е на англиски, не можам да го промовирам на македонскиот пазар.

Факт: Ова не е точно. Главна цел на Adwords кампањите е да се огласуваат реклами кои ќе бидат прикажани на корисници кои се заинтересирани за производот кој се рекламира, кои ќе ја разберат содржината на рекламата и ќе ја споделат истата со своите пријатели. Токму затоа рекламите на англиски јазик ќе бидат најефикасни на пазари како САД, Велика Британија или Канада, рекламите на француски јазик ќе бидат најефикасни во Франција, а рекламите на македонски јазик ќе бидат најефикасни во Македонија. Сепак, имајте во предвид дека во САД, Канада,Франција или Велика Британија живеат луѓе од други националности. Така на пример во Франција има публика која знае англиски јазик, па кампања на англиски јазик ќе одговара на тој тип публика и ќе биде ефикасна во тој случај.

Во основата на креирањето на Adwords кампањи лежи деталното истражување на пазарот, како и анализа на потенцијалните корисници во рамките на тој пазар. За таков тип на анализа постојат многу алатки, а една од најкористените е Google Analytics. Доколку имате детална анализа на пазарот и типот на потенцијални корисници кои сакате да ги таргетирате во рамките на тој пазар, лесно и брзо ќе може да создадете ефикасни реклами кои ќе го привлечат вниманието на толку таа публика.

*Информациите во овој пост се превземени од официјалниот блог на Google Adwords.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.