Технолошкиот гигант Google ја назначи Admixer Media, дел од Admixer Advertising, за свој официјален претставник за продажба на Google Ads во Србија. Ова стратешко партнерство е дизајнирано да понуди подобрена поддршка, увид и најдобри практики на локалните огласувачи и агенции, поттикнувајќи подобри деловни резултати и побрз раст.
„Србија доживеа стабилен раст на БДП и значајна дигитална трансформација што придонесе за просперитет на локалниот деловен екосистем. Почестени сме и возбудени што можеме да придонесеме за нејзиниот иден понатамошен развој, затоа заедно со Admixer најавуваме проширување на нашата поддршка за развојот на сите големи и мали компании во земјата. Ова вклучува дигитални алатки, едукација за дигитален маркетинг и развој на е-трговија со користење на Google AI алатки и рекламни решенија“ – истакнува Патрик Воркинг, потпретседател на Google за Централна и Источна Европа.
Admixer Advertising е успешна компанија за дигитален маркетинг со канцеларии во 11 земји. Како претставник на глобални издавачи и платформи, агенцијата обезбедува пристап до локални портали, програми и технологии, како и поддршка и обука. Од 2016 година, Admixer Advertising е официјален партнер на Google Marketing Platform, а во 2022 година го доби статусот на Google Premier Partner.
Како официјален претставник за продажба на Google Ads, Admixer Media ќе ги поддржува локалните бизниси и агенции во нивните напори да постигнат најдобри резултати користејќи Google Ads преку обезбедување стратешка поддршка, помагање во развојот на стратегии за огласувачки кампањи, анализа на перформанси и оптимизација. Користејќи го целосниот потенцијал на пакетот Google Ads, вклучувајќи огласување при пребарување, YouTube и дисплеј кампањи, Admixer Media има за цел да им помогне на бизнисите да ги трансформираат широките целни групи во квалитетни потенцијални клиенти и крајни клиенти.
Поддржан од локални тимови на сертифицирани експерти за Google Ads, Admixer Advertising е посветена да им помогне на клиентите да ги постигнат своите деловни цели. Преку ексклузивни вебинари, работилници и консултации, компаниите ќе се стекнат со вештини и знаења за креирање, изведување и оптимизирање на кампањи на платформите на Google. Клиентите ќе добијат сеопфатна поддршка за Google Ads прилагодена на нивните потреби и цели.
„Возбудени сме што можеме да го најавиме нашето партнерство со Google, што е важна пресвртница за Admixer Advertising. Оваа соработка ќе ни овозможи да им помогнеме на локалните компании и агенции да ги користат напредните алатки и решенија на Google за да поттикнат иновации и раст во дигиталното огласување. Со комбинирање на нашето искуство на локалниот пазар, разбирањето на потребите на клиентите и алатките и решенијата на Google, ние искрено веруваме дека ќе поставиме нови стандарди за успех и ефикасност во индустријата“ – вели Олександр Бреус, извршен директор на Admixer Advertising.
Со зајакнувањето на својата позиција на меѓународните пазари, покрај во Србија, Admixer Media го доби истиот статус и во Словенија и во Казахстан.
„Веруваме дека со ова партнерство, Admixer Media е подготвена да овозможи значителен раст и иновации во дигиталното огласување низ Србија. Локалните огласувачи и агенции ќе можат да имаат корист од персонализираната локална поддршка за да постигнат најдобри резултати од нивните кампањи. Убедени сме дека пазарите во развој имаат моќ за огромен раст и развој благодарение на примената на иновативни и креативни алатки кои Google Ads може да ги понуди“ – посочува Ирина Оверко, директорка за стратегија во Admixer Advertising.
За повеќе информации, посетете ја веб-страницата на Admixer Media.