Покрај двата проекти наградени со „лавови“, досега уште пет проекти се најдоа во финалето на најголемиот фестивал на креативноста
На првиот ден од овогодинешното издание на најпрестижниот фестивал на креативноста – Cannes Lions, брендот Marodi и агенцијата Bruketa&Žinić&Grey во соработка со Komunikacijski laboratorij за проектот „Приказна вредна секоја буква“ освоија бронзена награда во категоријата “Print&Publishing/Innovative and adapted use of Print & Publishing”, со што Bruketa&Žinić&Grey стана првата агенција што на Хрватска ѝ донела дури два Кански лава.
Инспирацијата за проектот потекна од фактот што во 2018 година, Меѓуморското пеење беше вклучено во Репрезентативната листа на УНЕСКО за нематеријално културно наследство на човештвото и ќе остане заштитена на неа сè додека се користи. Со цел да се придонесе за зачувување на пеењето, креирано беше ограничено издание на збирка од пет книги меѓиморски песни – „Приказна вредна секоја буква“. Притоа, секоја книга доаѓаше со посебно пакување абецедни тестенини за супа од Marodi, со точниот број на букви што ја сочинуваат песната. Но, најважно од сè, 28 Ноември беше прогласен за Ден на Меѓуморското пеење и на тој ден ќе се одржуваат активности за негова заштита и зачувување.
„Исклучително сме горди, бидејќи Канскиот лав е највисокото признание во креативниот свет и со тоа уште еднаш потврдивме дека да се биде мала земја не значи дека не можеме да правиме големи работи. Ова е првиот Кански лав кој пристигнува во Неделиште , а оваа награда покажува дека со посветеност и страст можеме да постигнеме голем успех. Нека биде инспирација и потсетник за сите нас да го негуваме и да го пренесеме нашето културно наследство“ – изјави Иво Пајер, креативен директор на агенцијата Bruketa&Žinić&Grey.
Агенцијата Bruketa&Žinić&Grey го освои првиот Кански лав во 2021 година, кога на натпреварот имаше речиси 30.000 пријавени. Тогаш, проектот “Untouched by Light” („Недопрено од светлина“) – пенливо вино од винаријата Radgonske Gorice, беше наградено со бронза во категоријата „Rebranding“. Се работи за проект во кој Bruketa&Žinić&Grey и Radgonske Gorice создадоа сосема нов производ наместо традиционално огласување, со цел да ја позиционираат оваа винарија на светскиот пазар. Тоа е првото пенливо вино во светот кое се произведува, продава и дегустира во комплетен мрак, како одговор на научните истражувања кои го потврдуваат негативното влијание на светлината врз аромите на виното, особено на пенливите вина.
Cannes Lions е најголемиот светски натпревар за креативност во пазарните комуникациите, со повеќе од 26.000 пријавени проекти само оваа година, додека наградата Кански лав се смета за најпрестижна во индустријата. Покрај освоените две награди, агенцијата Bruketa&Žinić&Grey со пет проекти се има пласирано во финалето на натпреварот, што исто така претставува големо признание со оглед на огромниот број на апликации кои пристигнуваат секоја година.
Веќе споменатиот проект “Untouched by Light” влезе во потесниот избор во категоријата “Creative B2B” во 2022 година, а таа година имаше повеќе од 25.000 апликации. Покрај успехот во Кан, “Untouched By Light” освои и злато на натпреварот Art Directors Club of New York и наградата “Best of Discipline” на истиот натпревар, потоа сребро на натпреварот London International Awards, бронза на Cresta, наградата “High Design Quality” на Red Точка, бронза на Brand Impact Awards и бројни награди на регионални струковни натпревари.
Проектот “Brigometar”, кој ги мереше грижите на хрватските граѓани, го обезбеди своето место во финалето на категоријата “Creative Data”, а истата година освои и две награди на натпреварот The Drum Out Of Home Awards, злато и сребро на MIXX Europe, злато на Graphis Advertising, две сребрени награди на натпреварот BalticBest и две бронзи на Kyiv International Advertising Festival. Проектот исто така се пласираше во финалето на натпреварот Cresta и во финалето на две различни категории на натпреварот Art Directors Club of New York, како и во финалето на Campaign Tech Awards.
Проектот „Knjiga koja čim se više koristi, tim više ima nade“ („Книга која колку повеќе се користи, толку повеќе има надеж“) за Фондацијата Адрис во 2017 година влезе во финалето на натпреварот во Кан во категоријата за дизајн на книги, кога имаше повеќе од 40.000 пријавени проекти. Покрај Кан, Американскиот институт за графички дизајн ја вклучи во 50-те најдобро дизајнирани корици на книги во светот, D&AD ѝ ја додели наградата Wooden Pencil, потоа освои награда на Design Week, сребро и бронза на Golden Drum и сребро на хрватскиот натпревар IdeaX.
Годишниот извештај за Адрис Група – „Лица“ во 2009 година беше во финалето на категоријата “Annual Report” во Кан, а тогаш на фестивалот имаше повеќе од 22.000 пријави. Пред сè, овој извештај беше награден и со сребро на Graphis Annual Reports, со наградата “Graphics Award” на натпреварот Good Design и доби пласман во финалето на натпреварите International Advertising Cup и Golden Drum.
Книгата за готвење што треба да се испече пред употреба – “Ispeci pa reci”, една година порано се пласираше во финалето на истата категорија, а таа година имаше повеќе од 28.000 пријавени проекти. Оваа специфична книга за готвење ја освои главната награда на Cresta, злато на London International Awards, наградата “High Design Quality” на Red Dot, злато на International Design Awards, златен светски медал на New York Festivals и злато на натпреварот EPICA. Communications Arts ѝ го додели признанието “Award of Excellence”, а тука се исто така и: среброто на натпреварот CLIO, сребреното ѕвоно на натпреварот Festo, наградата “Merit” на натпреварот Art Directors Club of New York и бројни други меѓународни и регионални награди.