• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, May 11, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Агенцијата Bruketa&Žinić&Grey е единствената хрватска агенција која освоила два Кански лава

05/07/2024
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Покрај двата проекти наградени со „лавови“, досега уште пет проекти се најдоа во финалето на најголемиот фестивал на креативноста

На првиот ден од овогодинешното издание на најпрестижниот фестивал на креативноста – Cannes Lions, брендот Marodi и агенцијата Bruketa&Žinić&Grey во соработка со Komunikacijski laboratorij за проектот „Приказна вредна секоја буква“ освоија бронзена награда во категоријата “Print&Publishing/Innovative and adapted use of Print & Publishing”, со што Bruketa&Žinić&Grey стана првата агенција што на Хрватска ѝ донела дури два Кански лава.

р е к л а м а

Инспирацијата за проектот потекна од фактот што во 2018 година, Меѓуморското пеење беше вклучено во Репрезентативната листа на УНЕСКО за нематеријално културно наследство на човештвото и ќе остане заштитена на неа сè додека се користи. Со цел да се придонесе за зачувување на пеењето, креирано беше ограничено издание на збирка од пет книги меѓиморски песни – „Приказна вредна секоја буква“. Притоа, секоја книга доаѓаше со посебно пакување абецедни тестенини за супа од Marodi, со точниот број на букви што ја сочинуваат песната. Но, најважно од сè, 28 Ноември беше прогласен за Ден на Меѓуморското пеење и на тој ден ќе се одржуваат активности за негова заштита и зачувување.

„Исклучително сме горди, бидејќи Канскиот лав е највисокото признание во креативниот свет и со тоа уште еднаш потврдивме дека да се биде мала земја не значи дека не можеме да правиме големи работи. Ова е првиот Кански лав кој пристигнува во Неделиште , а оваа награда покажува дека со посветеност и страст можеме да постигнеме голем успех. Нека биде инспирација и потсетник за сите нас да го негуваме и да го пренесеме нашето културно наследство“ – изјави Иво Пајер, креативен директор на агенцијата Bruketa&Žinić&Grey.

Агенцијата Bruketa&Žinić&Grey го освои првиот Кански лав во 2021 година, кога на натпреварот имаше речиси 30.000 пријавени. Тогаш, проектот “Untouched by Light” („Недопрено од светлина“) – пенливо вино од винаријата Radgonske Gorice, беше наградено со бронза во категоријата „Rebranding“. Се работи за проект во кој Bruketa&Žinić&Grey и Radgonske Gorice создадоа сосема нов производ наместо традиционално огласување, со цел да ја позиционираат оваа винарија на светскиот пазар. Тоа е првото пенливо вино во светот кое се произведува, продава и дегустира во комплетен мрак, како одговор на научните истражувања кои го потврдуваат негативното влијание на светлината врз аромите на виното, особено на пенливите вина.

Cannes Lions е најголемиот светски натпревар за креативност во пазарните комуникациите, со повеќе од 26.000 пријавени проекти само оваа година, додека наградата Кански лав се смета за најпрестижна во индустријата. Покрај освоените две награди, агенцијата Bruketa&Žinić&Grey со пет проекти се има пласирано во финалето на натпреварот, што исто така претставува големо признание со оглед на огромниот број на апликации кои пристигнуваат секоја година.

Веќе споменатиот проект “Untouched by Light” влезе во потесниот избор во категоријата “Creative B2B” во 2022 година, а таа година имаше повеќе од 25.000 апликации. Покрај успехот во Кан, “Untouched By Light” освои и злато на натпреварот Art Directors Club of New York и наградата “Best of Discipline” на истиот натпревар, потоа сребро на натпреварот London International Awards, бронза на Cresta, наградата “High Design Quality” на Red Точка, бронза на Brand Impact Awards и бројни награди на регионални струковни натпревари.

Проектот “Brigometar”, кој ги мереше грижите на хрватските граѓани, го обезбеди своето место во финалето на категоријата “Creative Data”, а истата година освои и две награди на натпреварот The Drum Out Of Home Awards, злато и сребро на MIXX Europe, злато на Graphis Advertising, две сребрени награди на натпреварот BalticBest и две бронзи на Kyiv International Advertising Festival. Проектот исто така се пласираше во финалето на натпреварот Cresta и во финалето на две различни категории на натпреварот Art Directors Club of New York, како и во финалето на Campaign Tech Awards.

Проектот „Knjiga koja čim se više koristi, tim više ima nade“ („Книга која колку повеќе се користи, толку повеќе има надеж“) за Фондацијата Адрис во 2017 година влезе во финалето на натпреварот во Кан во категоријата за дизајн на книги, кога имаше повеќе од 40.000 пријавени проекти. Покрај Кан, Американскиот институт за графички дизајн ја вклучи во 50-те најдобро дизајнирани корици на книги во светот, D&AD ѝ ја додели наградата Wooden Pencil, потоа освои награда на Design Week, сребро и бронза на Golden Drum и сребро на хрватскиот натпревар IdeaX.

Годишниот извештај за Адрис Група – „Лица“ во 2009 година беше во финалето на категоријата “Annual Report” во Кан, а тогаш на фестивалот имаше повеќе од 22.000 пријави. Пред сè, овој извештај беше награден и со сребро на Graphis Annual Reports, со наградата “Graphics Award” на натпреварот Good Design и доби пласман во финалето на натпреварите International Advertising Cup и Golden Drum.

Книгата за готвење што треба да се испече пред употреба – “Ispeci pa reci”, една година порано се пласираше во финалето на истата категорија, а таа година имаше повеќе од 28.000 пријавени проекти. Оваа специфична книга за готвење ја освои главната награда на Cresta, злато на London International Awards, наградата “High Design Quality” на Red Dot, злато на International Design Awards, златен светски медал на New York Festivals и злато на натпреварот EPICA. Communications Arts ѝ го додели признанието “Award of Excellence”, а тука се исто така и: среброто на натпреварот CLIO, сребреното ѕвоно на натпреварот Festo, наградата “Merit” на натпреварот Art Directors Club of New York и бројни други меѓународни и регионални награди.

 

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.