• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Thursday, June 12, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

#AgencyReport18: Алармантна состојба во агенциите за закуп на медиуми во Србија!

14/09/2018
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Порталот Маркетинг мрежа, денес ги објави резултатите од истражувањето на агенциите за закуп на медиуми и програмирање на планот за огласувањето во Србија, а во рамките на студијата Agency Report.

Во рамките на оваа група на агенции, Direct Media, со години, е убедливо на првото место на ранг листата по остварени приходи, но и по нето добивка. Во однос на 2016 година, оваа агенција во текот на минатата година ги зголемила своите приходи за 5,61%, односно за преку 316 милиони динари, додека нето добивката опаднала за 6,72% или за околу 38,4 милиони динари. Direct Media во 2017 година го зголеми бројот на вработени за над 11%, а интересно е што таа е една од ретките во категоријата агенции за закуп на медиуми која во изминатата година освои регионални и домашни признанија за својата работа.

р е к л а м а

На второ место во табелата, по остварени приходи, се наоѓа агенцијата Media Pool. Оваа агенција забележа пад на приходите во 2017 година за 7,6%, односно за околу 307,4 милиони динари, но, од друга страна, забележа неверојатен раст на нето добивката за дури 151% или 37,8 милиони динари, што е исто така и најголем пораст во однос на првите пет агенции во табелата. Media Pool во 2017 година го зголеми својот тим за 9,7%.

Иако бележи пад на работењето по двата финансиски параметри, агенцијата Media House го зазеде високото трето место на ранг листата по остварени приходи, додека по нето добивката е на четвртото место. Приходите на оваа агенција се намалија за нешто повеќе од 4%, додека нето добивката бележи пад од над 52%. Media House во 2017 година вработи двајца нови колеги, што претставува зголемување од 4,55%.

Четврто место на ранг-листа, по остварени приходи, минатата година му припадна на агенцијата Universal Media, член на I&F McCann Group. Оваа агенција во 2017 година забележа пад на остварените приходи за 6,3%, пад на нето добивката за 51,8%, пад на бројот на клиенти по годишен договор за 8,6%, но зголемување на бројот на вработени за дури 17,4%. Занимливо е дека агенцијата од истата група, Initiative, забележа раст на приходите од дури 208,8% и бројот на нови клиенти по договор за 62,5%. Initiative го зазеде 12 место на ранг листата по остварени приходи, но по сите параметри има голем потенцијал за раст во наредните години.

OMD Media се најде на петто место со ранг листата по остварени приходи и на шесто место по нето добивка. Оваа агенција бележи најмал пад на остварени приходи од само 1,5% во однос на првите пет агенции од ранг листата. Од друга страна, нето добивката на OMD Mediа во 2017 година се зголеми за повеќе од 34%, а бројот на вработени за 14,3%, што покажува дополнителна стабилност на работењето.

Иако се најде на високото шесто место по остварен приход, агенцијата Media Jobs забележа драстичен пад на работењето- 41,2% по оперативен приход и 217% по нето добивка. По нето добивка, оваа агенција се најде на последно место од ранг листата, со вкупна нето загуба од над 41,1 милиони динари во 2017 година.

Исто така, пад на приходите од 93% во претходната година забележа и агенцијата One Media, како и намалувањето на нето добивката од преку 295%. Агенции за закуп медиуми, кои исто така забележаа пад на остварените приходи во претходната година, се CAS Media (1,56%), Plus Media (11,6%), Advans (20,4%), Babbler Media Group (39, 2%) и Media S SMVG (47,1%).

По нето добивка во 2017 година, само пет агенции забележаа негативен резултат, а тоа се Carat Austria GmbH – огранок (-0,23 милиони), Advans (-0,95 милиони), One Media (-1,73 милиони) , CAS Media (-31,25 милиони) и Media Jobs (-41,12 милиони динари).

Раст на работењето по двата финансиски параметри во текот на минатата година забележаа агенциите Media Point, Havas Media Adriatic, Nova Communications и Media Line. Сите наведени агенции спаѓаат во групата на мали агенции до 15 вработени, што претставува дополнителен успех на работењето. Агенциите Havas Media Adriatic и Media Line во 2017 година забележаа стабилен раст на работењето, додека можеби најголем потенцијал за раст во 2018 година има Media Point. Оваа агенција во 2017 година ги зголеми приходите за преку 59%, како и нето добивката за дури 93%.

Во Агенцијата за трговски регистри на Република Србија се регистрирани вкупно 20 правни лица кои примарно се занимаваат со медиа закуп.

Вкупните остварени приходи на агенциите за закуп на медиумите во 2017 година опаднаа за 2,95%, а нето добивка за алармантни 18,56%. Загрижувачки е фактот што дури 12 од 20 агенции за закуп на медиуми, забележале пад на приходите во однос на 2016 година, од кои четири агенции се наоѓаат на врвот на ранг листата.

Бројот на вработени во агенциите за медиа закуп е поголем за 9,52%, а во 2017 година изнесувал 345. Најголем број нови колеги вработиле агенциите Direct Media (10) и Universal Media (8).

Ако споредуваме по големината на агенциите, според бројот на вработени во 2017 година, најголем дел се мали агенции – 70%, потоа средни од 16 до 49 вработени има 20% и само две агенции се во групата големи со над 50 вработени (Direct Media и Universal Media).

Иако оваа категорија на агенции бележи најголеми приходи и има најголем пазарен удел, сите параметри укажуваат на криза на агенциите за медиа закуп, односно на тренд на намалување на инвестициите во традиционалните медиуми.

Целта истражувањето #AgencyReport18 беше анализа на пазарот за 2017 година, односно стекнување на увид во состојбата на пазарот, собирање на транспарентни податоци и рангирање на агенциите по различни критериуми. Се работи за единствена истражувачко-извештајна платформа која има повеќекратна намена и далекусежни влијанија на пазарот на маркетинг комуникации во Србија.

 

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.