• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Wednesday, May 14, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Ако сакате успех, брендовите не смеат само да купуваат идеи!

03/10/2016
in Во фокусот, Интервјуа, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Соговорник: Иван Полс, Креативен директор на Adam&EveDDB London (UK)

 Ivan-Pols

Вие сте мултидисциплинарен креативец. Работевте како графички дизајнер, креативен директор, но и како ИТ стручњак. Можете ли да ни кажете како успеавте сето тоа да го постигнете? Каде ја наоѓате мотивацијата и инспирацијата?

р е к л а м а

Одсекогаш сум бил сонувач, а со тоа многу сакам да цртам. Како дете со помош на моливот и лего коцките ја оживував својата фантазија, но како што растев, идеите стануваа поамбициозни, така што морав да научам различни вештини како би напредувал. Така се заинтересирав за компјутерите, дизајнот и употребата на податоците. Било да е во прашање креирањето на стрипови или вселенски бродови, никогаш немав страв да испробувам нови техники и тоа ми помогна да развијам мултидисциплинарен стил на креативност. Одсекогаш бев мотивиран да правам убави и возбудливи работи, а како што проектите стануваа потешки, учев нови необични вештини како би ги оживеал тие идеи. Сега го користам тоа знаење да водам врвни стручњаци во оваа професија и да им помогнам да креираат големи работи.  Се надевам дека со текот на времето ќе научам уште многу, а покрај тоа знам дека секогаш можам да решам некој ИТ проблем.

Наведете ни две кампањи кои во текот на оваа година, според Вашето мислење, го освоиле светот и зошто?  

Две кампањи кои оваа година по моето мислење беа фантастични се кампањите на Burger King – “MacWhopper” и на REI “#OptOutside”. Двете настанаа од едноставни идеи, но сепак излегоа надвор од границите на адвертајзингот. Постоеа многу причини овие две кампањи да не се реализираат, и токму тоа ги прави посебни. “MacWhopper” ги комбинира бургерот на Burger King и бургерот на нивниот заколнат непријател  McDonald’s за “Денот на мирот”. Можете да ја замислите реакцијата на сите носители на Burger King франшизата кога ја слушнаа оваа идеја! Сепак, нормалните луѓе ги сакаат двата бренда и ја обожаваат идејата за MacWhooper, па така Burger King од оваа приказна излезе како голем победник. Од друга страна, REI кој продава спортска опрема во САД затвори 143 продавници на црн петок за “#OptOutside”. REI им плати на неговите продавници да одат на кампување наместо да бидат на работното место за најголемиот годишен шопинг викенд. Работејќи спротивно од сите останати, станаа едни од најпознатите брендови оваа година. Овие два примери претставуваат брилијантен увид во бенд кој оди многу подалеку од адвертајзинг, и затоа се зборува за тоа.

Кои трендовите во овај момент се најдоминантни на UK пазарот, кога е во прашање адвертајзингот. Како би ја оцениле UK креативната сцена?

UK има неколку необични трендови: сака да уфрлува животни во рекламите, а второ секој клиент сака Божиќна кампања. Тоа значи дека на ТВ има многу пингвини, како и емотивни пораки кои на сите им звучат познато. Мислам дека креативната сцена остана многу силна, благодарение на агенциите како што се Grey и adam&eveDDB кои го диктираат темпото. Мислам дека генерално глобалниот конзервативен тренд ја исклучи било која радикална идеја, но верувам дека технолошката индустрија може да внесе поинакви размислувања во UK креативната индустрија.

Што, по Ваше мислење, е најзначајно за голем успех во работењето? Дали е доволна само добра идеја?

Мерило за деловен успех во комуникациите е славата: можноста за креирање на приказна која е поголема од буџетот со кој располагате. Така John Lewis, Under Armour, Burger King и Harvey Nichols успеваат да добијат фантастичен повратак за вложените пари (ROI). Но, славата бара две работи: добра идеја и клиент кој е спремен и посветен да биде забележан. Тоа значи дека клиентите не треба само да купуваат идеи, треба да бидат и активно вклучени да ги направат големи.

На фестивалот KAKTUS 2016 темата на вашето предавање е “Fame. Ideas that set the world on fire”. Дали тоа навистина може да се постигне со добри идеи? Што публиката на фестивалот може да очекува од Вашето предавање?

Искрено верувам дека креативното размислување и storytelling донесува голема вредност за културата и бизнисот. Оваа година поминав многу време истражувајќи и размислувајќи зошто некои брендови станаа познати, а други не. На предавањето ќе ги споделам своите заклучоци и ќе претставам некои примери како тоа се прави ширум светот. Но, најважно, се надевам дека ќе ги инспирирам креативците на фестивалот KAKTUS 2016 да веруваат дека можат да донесат светски познати идеи и да им помогнат на клиентите да ја разберат нивната моќна и возбудлива идеја во добрите комуникации.

Иван Полс ќе одржи предавање во вториот по ред Фестивал на интегрирани комуникации KAKTUS 2016, кој ќе се одржи на 27 и 28 октомври во хотелот Crowne Plaza во Белград.  

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.