(РЕГИОН) – All Channels Communication Group освои најмногу награди на натпреварот “PR Приз” 2016 организиран од Бугарското друштво за односи со јавноста (Българското дружество за връзки с обществеността – БДВО).
Комуникациската групација си замина со 10 награди (три први, две втори и пет трети) во вкупно 6 категории. Седум од кампањите за кои што All Channels добија награди, беа кампањи реализирани за телекомуникацискиот оператор Мтел, коишто беше вториот голем победник на натпреварот. Со први места беа наградени корпоративната кампања “20 години Мтел”, внатрешната комуникациска кампања “Мтел Олимпијада” и онлајн иницијативата “Киднапирањето на Твитер профилот на Мтел”.
До финалето на натпреварот стигнаа 69 кампањи, а најдобрите беа наградени во 12 категории.
Целосен список на наградени:
Категорија “Корпоративна PR кампања“:
Прв место: 20 години Мтел – Мтел и All Channels Communication, реализирана за Мтел
Второ место: Kamenitza 2016 – Сите за еден – собери ги пријателите на пиво –- New Moment, реализирана за “Каменица” АД
Трето место: Мтел преплетени линии – Мтел и All Channels Communication, реализирана за Мтел
Специјална награда на КРИБ (Конфедерация на работодателите и индустриалците в България) за проектот ПР кампања за официјано претставување и популаризирање на инвестициската програма “Аурубис България Спектър 2018” во јавноста – Chapter 4, реализирана за Аурубис България АД.
Категорија “CSR проект – бизнис сектор”:
Прво место: Кампања за заштита на детскиот вид – Консултантска куќа “От игла до конец”, реализирана за бугарскиот бренд на очила KWIAT
Второ место: Прифати ја иднината – Мтел и All Channels Communication, реализирана за Мтел
Трето място: Од љубов кон животот – Avon против ракот на дојка – Аll Channels Communication, реализирана за AVON България
Специјална награда на b2b Media за кампањата “Зелени линии Витоша” – Pure Communication,
реализирана за Lidl България.
Категорија “CSR проект – нестопански сектор”
Прво място: EarlyBaby.info – “Се’ за предвремено родените” – Chapter 4, реализирана за Фондацијата “Нашите недоносени деца” со поддршка на AbbVie
Второ место: 10 години Подготвени за успех – Фондација “Помощ за благотворителността в България”, реализирана за Фондацијата “Помощ за благотворителността в България”
Трето место: Будителите денес – Заедно в час, реализирана за Заедно в час
Категорија “PR проект во јавниот сектор”
Първо место: 5-ти Софиски фестивал на науката, реализирана за Британски совет Бугарија
Второ место: Отворено за пензиите, реализирана за Министерството за труд и социјална политика
Трето место: Фискална сметка, реализирана за Национална Агенция по Приходите
Категорија “Зелени комуникации и урбани средини“
Прво место: Еко Лавиринт – ДеКони, реализирана за Екопак България
Второ место: Стани екохерој, научи ги сите дома да собираат одделно! – ДеКони, реализирана за Екопак България
Трето место: Брзи градски типови – Пощенска банка и BBDO Group, реализирана за Пощенска банка
Сепцијална награда на списанието “Мениджър” за кампањата “Брзи градски типове”, реализирана од Пощенска банка и BBDO Group.
Категорија “PR проект за внатрешни комуникации”
Прво место: Мтел Олимпијада 2015 – Мтел и All Channels Communication, реализирана за Мтел
Второ место: Мтел – Годишна стратегија за брендирање како работодавач – Мтел и All Channels Communication, реализирана за Мтел
Трето место: “На крилата на успехот” – Пощенска банка, реализирана за Пощенска банка
Категорија “PR камапња за производ или услуга”
Прво место: Kamenitza 2016: Париз не е Перник – New Moment, реализирана за Каменица АД
Второ место: Amstel за Добро поминатото време – All Channels Communication, реализирана за Загорка АД
Трето место: ТЕЛЕНОР БЪЛГАРИЯ – СТАРТ НА 4G УСЛУГИ – Теленор България, реализирана за Теленор България
Категорија “Специјален настан”
Прво место: Beerфест – All Channels Communication, реализиран за Загорка АД
Второ место: Светски ден на животната средина 2015 –реализиран за Българска мрежа на Глобалния договор на ООН
Трето место: Mtel Media Masters 2015, Пет сценарија за утре – Мтел и All Channels Communication, реализиран за Мтел
Категорија “PR кампања на медиум“
Прво место: Во потрага по доброто – БНТ 2, Българска национална телевизия, реализирана за БНТ 2
Второ место: Детска Игријада, реализирана за Инвестор.БГ
Категорија “Онлајн кампања“
Прво место: Киднапирањето на Твитер профилот на Мтел – Мтел и All Channels Communication, реализирана за Мтел
Второ место: Промоција на мобилната апликација Ex Smoker – ProPR, реализирана за Софарма
Трето место: Финансии по ноти – BBDO Group, реализирана за Пощенска банка
Категорија “Имиџмејкинг“
Прво место: Animalia – симбиоза на акварел и бронза во природата – ARUNA PR Advisory, реализирана за Изложба Анималия
Второ место: Вистински Волк од Волстрит во Бугарија, реализирана за Related PR
Специјална награда од комисијата за етика: “5-ти Софиски фестивал на науката”,
реализирана за Британски совет Бугарија
Специјална категорија “PR на студентски проект”
Прво место: Добиј насмевка, дари живот! – Вилјана Батинова, Цветелина Иванова, Југозападен универзитет, реализирана за Васил Влчанов
Второ место: Прмоција на веб сајтот за тетар LoveTheater.bg – Мирена Керезова, реализирана за LoveTheater.bg
Трето место: Here2Help – Група студенти од Нов бугарски универзитет за курсот “Стратегии за односи со јавноста”, реализирана за Here2Help
Специјална награда на жирито на PR Приз 2016 за Кампања со придонес во приоритетна јавна сфера за кампањата “Помош за Бугарите од Украина” – студенти од Великотрновскиот универзитет “Св. Св. Кирил и Методиј”