• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, July 4, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Амазон престана да купува реклами на Гугл

17/05/2018
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Некои маркетери веруваат дека овој потег од Амазон е знак дека компанијата се подготвува за сопствена огласувачка понуда

Амазон престана да купува популарни видови реклами на Google, известува AdAge, повикувајќи се на добро информирани извори. Овој потег го продлабочува раздорот помеѓу двата технолошки титани и ја сигнализира растечката амбиција на Амазон на пазарот на дигиталното огласување.

р е к л а м а

Повлекувањето се однесува до многу посакуваните видови на реклами кои се појавуваат на врвот од резултатите од пребарувањето на Google, за кои огласувачите на електронска трговија редовно се натпреваруваат и добро плаќаат за пласирање на шарени реклами за производите.

Амазон започна да ги купува овие реклами кон крајот на 2016 година. Тогаш овај гигант за е-трговија влезе во конкуренција со малопродажните ланци како што е Walmart и тоа преку онлајн аукции на Google, преку кои се одлучува кои реклами ќе се појавуваат на врвот на резултатите, кога корисниците ќе направат пребарувања како “каубојски чизми” или “модерни каучи”.

Маркетинг компанијата Merkle прва го забележа ненадејното заминување на Амазон на 28 април, анализирајќи ги податоците за рекламите на Google што ги следи за своите корисници. Директорот на истражувањето на Merkle, Енди Тејлор, на својот блог напиша дека целата работа изгледа како Амазон доброволно да ги паузира овие шопинг кампањи.

Губењето на Амазон е удар за шопинг огласите на Google, кои се покажаа како огромен финансиски успех. Google не ги открива приходите од овој производ, но надворешните проценки покажуваат дека овој тип на реклами пораснал три пати побрзо од обичните реклами на Google во пребарувањата во текстуална форма. Амазон главно ги купуваше овие реклами за производи како што се канцелариска опрема, мебел и атлетска облека, тврдат од Merkle. “Веројатно трошиле 50 милиони долари годишно, но можеби и повеќе од тоа”, вели Тејлор.

Амазон одби да коментира, додека портпаролката на Google кратко одговори: “Иако не коментираме поединечни клиенти, не е невообичаено тоа што понекогаш огласувачите ги прилагодуваат своите кампањи”.

Zappos и некои други подружници на Амазон сеуште прикажуваат Google Shopping огласи, но треба да се напомене дека овие оддели се водат независно од матичната компанија, а исто така ги користеле рекламите на Google многу долго пред Амазон да започне да лицитира за овие реклами, тврди Merkle .

Некои маркетери го толкуваат потегот на Амазон како знак дека компанијата се подготвува да ја забрза сопствената понуда за дигитални реклами, што веќе беше побарано од страна на огласувачите и акционерите на Амазон. Компанијата има потенцијал да го предизвика дигиталниот дуопол на Гугл и Фејсбук, но досега полека се шири на ова подрачје.

Во моментов, Амазон нуди слични спонзорирани реклами за производи на својата e-commerce платформа. Компанија Mizuho Securities USA Inc неодамна процени дека рекламите за производи на Google се четири пати поефикасни од оние на Амазон, но исто така заклучи дека Амазон може да ја подобри својата понуда и да му се закани на Google. Mizuho, ​​исто така, вели дека поголемиот дел од вложувањата во реклами на Амазон доаѓа од трговците што се префрлаат од традиционалните офлајн реклами и дека засега тоа не претставува закана за приходите на Google.

Сепак, други аналитичари го гледаат онлајн досегот на Амазон, претплатничката база и услугите за гласовно пребарување како што е Алекса, како најголема закана за работењето на Google. Поширокиот “конфликт” во оваа област на рекламирање може да ја направи оваа година уште понеизвесна.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.