• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, July 1, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Американските компании оваа година ќе вложат 19 милијарди долари во податоци на трети страни

12/12/2018
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Оваа година, маркетерите за прв пат ќе вложат повеќе во дигиталните податоци отколку во традиционалните извори на податоци

Американските компании ги зголемуваат своите инвестиции во податоци на трети страни и покрај широко распространета загриженост во врска со приватноста на потрошувачите, се наведува во студијата спроведена од страна на IAB Data Center of Excellence и Winterberry Group.

р е к л а м а

Според оваа студија, се очекува дека инвестициите на американските компании во податоци на трети страни оваа година ќе изнесуваат 19,2 милијарди долари, што е за 17,5% повеќе од минатата година. Ова ќе биде првата година во која маркетерите ќе трошат повеќе на дигитални извори отколку на традиционални терестијални податоци. Дигиталната потрошувачка се зголеми за 36,9% на 3,67 милијарди долари, додека терестијалната потрошувачка само благо се зголеми, на 3.62 милијарди долари.

Инвестирањето во податоците насочени на идентитетот на корисниците се зголеми за 50% на 850 милиони долари.

“Многу брендови тешко се справуваат со огромното количество и разновидност на податоците кои денес ги генерираат нивните одделенија за маркетинг и односи со клиентите. Податоците и решенијата ориентирани кон идентитетот на корисниците, даваат помош за организирање на овие информации, со цел брендовите да бидат во можност константно да имаат увид во тоа, кој се наоѓа во нивната база адресабилни корисници. Тоа во крајна линија им помага да се подобри искуството со рекламирање и обезбедува средства за подобрување на услугите на клиентите и овозможува подобро и поодговорно управување со податоците, со цел да се усогласат со променливите регулаторни потреби и очекувањата на потрошувачите”, изјави за магазинот TheDrum, Џонатан Маргулис, директор на Winterberry Group.

Американските компании потрошиле 2.8 милијарди долари на трансакциски податоци и 1.02 милијарди долари на специјализирани податоци или податоци за ангажман. Зголемувањето на потрошувачката, исто така, може да се припише на растот на програматично огласување.

Истражувањето исто така, укажува на тоа дека имплементацијата на GDPR и претстојното воведување на нов закон за заштита на потрошувачите во САД, California Consumer Privacy Act, ги условуваат огласувачите да инвестираат во решенија управувани од страна на податоци, кои се во насока на зголемување на транспарентноста и отчетноста, истовремено обезбедувајќи сигурност за брендовите.

За потребите на овој извештај, инвестициите во активностите за податоците се поделени во две категории: податоци и аналитика. Компаниите потрошиле 4.97 милијарди долари за управување, обработка и интеграција на податоците, што претставува зголемување од 25% во споредба со истиот период минатата година. Од друга страна, компаниите потрошиле 2.26 милијарди долари на анализа, моделирање и сегментација, што претставува зголемување од 2,9% во однос на претходната година.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.