• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, June 1, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Анализа на WARC: Што научивме за креативната ефективност од овогодинешното издание на Cannes Lions?

03/08/2018
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

WARC, глобалниот авторитет за адвертајзинг и медиумска ефективност, ги објави резултатите од својата анализа на 169 кампањи кои беа дел од категоријата „Креативна ефективност“ на овогодинешното издание на фестивалот Cannes Lions.

Извештајот анализира фактори како медиумско лидерство, медиа микс, креативна стратегија и метрика за пријавените кампањи и победниците во категоријата „Креативна ефективност“ на Cannes Lions, во која беа наградени креативните кампањи кои воделе  кон остварување на комерцијални резултати.

р е к л а м а

Главните трендови истакнати во овогодинешниот извештај се:

  • Решенија, не кампањи

Жирито наградуваше иницијативни на брендови кои решаваа специфични проблеми. Освојувачот на Grand Prix наградата, Savlon, пронајде практично решение да ги поттикнува учениците да ги мијат своите раце со сапун за да се спречи ширењето на болести – и создаде идеја за нов производ кој предизвика поместување во категоријата. Кампањата „Edible Six Pack Rings“ на Saltwater Brewery претстави алтернатива на пластичните пакувања што ја загрозуваат животната средина. Забележлива е јасна тенденција на негување пристап кон решавање проблеми.

  • Емоции и хумор

Емоциите и хуморот беа прилично застапени кај овогодинешните победници, вклучувајќи ги John Lewis, Pedigree и Snickers, кои искористија емоционално раскажување на приказна и лесен хумор. Телевизијата, како водечки канал кај 22% од пријавените кампањи, и онлајн видеата (14%) играа главна улога во кампањите на John Lewis и SickKids, демонстрирајќи дека видеото во кој било формат е клучниот медиум за пренесување на емоционални и хумористични пораки.

Грејам Пејџ, менаџинг директор во Kantar Millward Brown, изјави: „Овогодишните победници во креативна ефективност покажаа дека адвертајзингот со срце и помоќен од рационалниот аргумент.“

  • Растечка потреба за онлајн конверзии

Значајниот ефект на интегрираната и прилагодена е-трговија во неколку категории беше евидентен меѓу овогодишните победници. Cheetos, Adidas и The New York Times ги поттикнаа луѓето и го зголемија онлајн сообраќајот кон нив како резултат на креативни кампањи со јасна мисија. Тој сообраќај потоа доведе до онлајн конверзии. Интернет сообраќајот кон брендовите кои беа во потесниот избор за наградите се дуплирал во однос на 2017 година, демонстрирајќи дека маркетингот треба да се поврзе со цели за е-трговија.

  • Кауза со ПР постигнува резултат

Кампањите поврзани со каузи добија поинаков тон, со помалку „плачливи“ видеа. Наместо тоа, имаше поголемо нагласување на високо-креативни, оригинални идеи со ПР во преден план. Цитирајќи го ПР-от како водечки канал, скулптурата Fearless Girl на State Street предизвика толку силни импресии што сега е перманентна инсталација. Многу од победничките кампањи, вклучувајќи ги оние на Tencent и Amnesty International, ја неметнаа одржливоста и одговорноста како главна креативна стратегија, што им донесе медиумско покритие и по официјалниот крај на кампањата. Child Replacement Programme на Pedigree примени нова тактика и постигна зголемување од 825% во вдомувањето на кучиња и 10.8% зголемување на продажбите.

Коментирајќи го процесот на жирирање, претседателот на жирито за категоријата „Креативна ефективност“ Фернандо Макадо, инаку глобален генерален маркетинг директор на Burger King, изјави: „Баравме идеи и кампањи кои навистина придонеле во развојот на бизнисот, но исто така имале и културен импакт. Можеби поради тоа што сум од страната на огласувачите, јас сум радосен кога победуваат производите и брендовите, бидејќи тоа ја движи нашата индустрија напред во смисла на креативност: клучно за индустријата е да се покаже дека креативноста дава резултати.“

Дејвид Тилтман, Head of Content во WARC, заклучи: „Оваа година наградите на Cannes Lions за креатина ефективност покажаа како маркетингот се развива во неколку области – расте фокусот кон самите производи и има поголема потреба за поврзување со е-трговијата. Како и во претходните години, емоциите и „каузите“ се чести елементи во креативните проекти, но гледаме дека се зголемува нивната поврзаност со хуморот и ПР-от со цел брендовите да се истакнат од останатите.“

Комплетниот извештај на WARC вклучува темелни анализи на трендовите во кампањите, заклучоци и поуки кои може да се извлечат, како и студии-на-случај за секоја од победничките кампањи.

Дел од извештајот може бесплатно да се симне на следниот линк.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.