• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, June 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Апсорбираме дури 479 минути медиуми дневно

11/07/2018
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Ширењето на брзите мобилни податоци влијае на глобалната конзумација на содржината

Не е тајна дека ширењето на мобилните уреди и брзите мобилни мрежи ја трансформираа глобалната медиумска потрошувачка во текот на изминатите години.

р е к л а м а

Просечното лице троши на медиуми 479 минути или речиси осум часа дневно, што е за 12% повеќе од 2011 година, според извештајот на Зенит наречен “Предвидување на медиумската потрошувачка”. До 2020 година, луѓето ќе трошат 492 минути дневно. Една четвртина од тоа време ќе бидат потрошени за користење на мобилни уреди, со предвидување да достигне до 28% до 2020 година.

“Мобилната технологија ги поттикнува брендовите да размислат за тоа како комуницираат со потрошувачите”, вели Виторио Бонори, глобален бренд претседател на Зенит. “Брендовите треба да разберат како функционираат потрошувачките умови, со цел да се одреди пристапот за комуникација со нив.” Потрошувачите кои активно бараат одредени информации се разликуваат од оние кои споделуваат фотографии од одмор со пријателите или се релаксираат и уживаат во видеата. Брендовите треба да ги разберат сигналите кои ги обезбедува активноста на потрошувачот со цел оптимизирање на комуникациските стратегии.

Разликата меѓу традиционалните и дигиталните податоци во голема мера стана ирелевантна во денешното медиумско опкружување. Важно е дека потрошувачот ја чита веста, а не дали го прави тоа користејќи печатени весници или веб-страници.

Четвртото издание на извештајот ги советува брендовите да користат податоци, технологија и вештачка интелигенција за подобро да ги координираат своите комуникации помеѓу медиумите и мозокот на потрошувачите, со цел подобро да ги разберат новите трендови.

Извештајот, исто така, вели дека времето поминато во кината помеѓу 2011 и 2018 година се зголемило за 3%, бидејќи сопствениците на кина инвестирале во повеќе екрани и подобро искуство за посетителите, додека филмските студија се свртеле кон меѓународна публика. Иако на оваа активност моментално се троши само 1,7 минути дневно, Зенит проценува дека ќе се зголеми за 1,9 минути во 2020 година.

Весниците и списанијата се најголеми губитници

Времето поминато на другите канали сè уште паѓа. Во периодот помеѓу 2011 и 2018 година, најмногу изгубија весниците и списанијата – 45%, односно 56%. Сепак, ова се однесува само на времето поминато во читањето на печатени публикации, додека времето поминато на читање весници и списанија онлајн е вклучено во Интернет.

Многу публикации добија повеќе време онлајн отколку што изгубија во печатот. Времето поминато низ гледање телевизија е намалено за 3%, додека времето поминато во слушањето на радио падна за 8%. Но, во извештајот се нагласува дека телевизиските канали и радио станиците ја стекнале публиката онлајн во исто време кога ја изгубиле офлајн. Според тоа, ТВ се соочува со зголемена конкуренција од дигиталните платформи како што се YouTube и Spotify.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.