• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, July 1, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Axe лансираше Instagram кампања со инфлуенсери насочена кон младите мажи

09/03/2017
in Digital, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Ова е една од најголемите мистерии кај мажите: иако мажите може да се екстремно свесни за својот стил, особено за нивните обувки, коли и направи- поголемиот дел од нив не ставаат ништо на својата коса.

Во согласност со истражувањето на Euromonitor ( 2014) наименувано како ‘’Истражување за личниот изглед’’, помалку од една од третина од испитаниците користеле производи за стилизирање на нивната коса. Иако оваа слика полека се менува – бројот на нови производи за убавина и лична нега чиј таргет се мажи, се зголемил за 70% глобално од 2012-2014 година многу од мажите остануваат воздржани кога станува збор за користење на кремови за коса, гелови и различни видови на пасти и восоци.

Проблемот, во согласност со мислењето на комичарот, музичарот воедно и ѕвезда на социјалните медиуми-  Rudy Mancuso, помалку се однесува на стереотипите околу стравовите дека кремите за коса се нешто кое го користат жените повеќе од мажите,затоа што мажите не знаат каков тип на изглед да адаптираат на прво место.

р е к л а м а

“Кога станува збор за постоигнување на стилистички ефекти, секогаш постоело разбирање од страна на мажите. Мажите не сакаат даизгледаат како да се трудат премногу да изгледаат на одреден начин.Идеата за постигнување на одреден стил понекогаш може да делува застрашувачки’’.

Mancuso има база на фанови на Instagram од околу 4.2 милиони следбеници кои го следат поради неговата добра смисла за хумор и начин на изразување. 25 годишниот комичар кој живее во  New Jersey и помеѓу своите пријатели го вбројува и  Justin Bieber исто така покрај многуте нешта е познат по својата стилизирана фризура која има свој ‘’идентитет и препознатливост’’ како и самиот Mancuso. Ова е и една од причините поради која Axe потпиша договор со Mancuso, како и 29 други момци – добро познати инфлуенсери познати по својот стил и фризураa со цел да креира серија на “Instagroom” видеа со цел да ги упати младите мажи во светот на стилизирањето на косата.

“Ова е прв пат мажи инфлуенсери од различни полиња на работа да се здружат во една заедничка кампања која има за цел да ги инспирира младите мажи да започнат со стилизирање со своите фризури’’ – изјави Piyush Jain, vp na Unilever Haircare , кој цитираше истражување од 2016 спроведено од страна на Edelman Intelligence откривајќи дека иако 65% од испиртаните мажи не ја стилизираат косакта редовно, 93% од оние кои ја одржуваат изјавиле дека со тоа успеваат да се чувствуваат посамоуверено.

HAIR=LIFE In partnership with @axe #yougotsomething

A post shared by Rudy Mancuso (@rudymancuso) on Mar 1, 2017 at 6:37pm PST

Самодовербата е една од темите за која се зборува во оваа колекција на видеа – ‘’Секогаш ја стилизирам својата коса затоа што верувам дека доколку изгледам убаво се чувствувам и убаво’’- се изјасна гејлемор  Joshua Ovenshire. Во неговото видео, ѕвездата на каналот за готвење ‘’Cooking Channel’’-  Josh Elkin, објаснува дека обрнувавнимание  својата коса да ја заштити секогаш  кога подгтовува храна како јајца и сланина.

“Секогаш се плашев да ја пуштам својата коса’’ кажува комичарот Anthony Padilla во своето видео надоврзувајќи се со мелодрамата која често може да се види во рекламите за производи за убавина. Благодарение на производот на Axe- Flexible Paste, Padilla ужива во тоа да биде миленијалец.

За својот дел, Mancuso, познат по предизвикувањето на социјалните стереотипи глуми неколку клише карактери (како неговото супер его кое го наименува како Alejandro Gomez, кој е преокупиран со својата коса која често ја допира и мести додека вози.’’

in partnership with @axe i made a heartfelt commercial to help empower you to embrace the curls <3 #embracethecurls #yougotsomething

A post shared by Anthony Padilla (@anthonypadilla) on Mar 1, 2017 at 12:24pm PST

Иако на момците им беа дадени производи на Axe за користење, за оваа кампања им беше дадена и слобода да ја развијат сами пораката која тие сметаат дека најдобро одговара. Нивните Instagram објави беа замислени, креирани и продуцирани од самите инфлуенсери. Секој од нив комично го споделува своето размислување околу рутините за стилизирање на својата коса кои секојдневно ги прави, како и самодовербата која доаѓа од добриот изглед на косата со цел да ја инспирираат својата милионска публика.’’

Пренесувањето на порака до машката публика и не е новитет кај овој бренд. Axe ги револуционизира дезодоранситепред повеќе од 10 години со своите спрееви за тело со мирис на колонска вода .Пораката за младите мажи пренесена беше со едни од најзапеметените видео спотови како “Billions”— кој на сите ни беше добро познат по тоа што секогаш кога мажот на спотот ќе испрскаше неколку пати од својот Axe мирис толпа на жени доаѓаа до него.
Во изминатите неколку години по серијата на спотови со ‘’привлечените жени од мирисот на Axe’’, брендот стиши со своите кампањи и пренесувањето на ваквиот тип на пораки. По оваа медиумска кампања следуваа популарните кампањи за: ‘’Messy Paste’’ од 2014 и “Find Your Magic” campaign од 2016 година.
Со цел да ја задржи својата еволуција во пристапот, новата кампања ‘’Hair Creators ’’ е насочена кон мажите каде со помош на инфлуенсерите (без учевство на жени овој пат) сега се фокусира на активности кои мажите сакаат да ги прават како : готвење, скејтбоардинг, возење и дружење.
За сега видеата привлекуваат големо внимание – едно од нив има повеќе од 200,000 прегледи.
Jason Silva на својот Instagram доби коментари од следниот тип: “Не сум фан на ова што гледам дека го правиш’’, иако  Ovenshire добива коментари од типот  “Мојата коса е многу важен дел од мојата утринска рутина.”

Mancuso рече дека поголемиот дел од мажите погрешно се убедени дека средувањето на нивната коса е чин кој бара доста време и труд или пак дека е многу тешко да се прави. ‘’ Сакам да го споделам својот секојдневен стил со вас и својата секојдневна рутина со цел да погледнете колку е лесно и безболно да се прави. Ми беше потребно доста време да се пронајдам во одреден стил и она штонајдобро изгледа на мене, но кога конечно го пронајдов својот стил се задржав на истиот. Среќен сум што можам да им помогнам на другите момци да го пронајдат својот стил и самите.’’

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.