• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Monday, November 3, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Барбара Грабивода, Publicis Groupe за иднината на дигиталната трговија – сесија на Е-commerce 2025 конференцијата која што вреди да се ислуша

03/11/2025
in Во фокусот, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

На 4 ноември во Скопје, најпрестижната регионална E-Commerce конференција, по осми пат ќе обедини повеќе од 800 експерти и технолошки иноватори од водечките компании и институции во регионов под мотото “Fasten the future” („Засилете ја иднината“). Над 20 врвни говорници ќе споделат клучни сознанија и трендови од светот на дигиталната трговија – од заштитата на податоците и идентитетот на корисниците, до трансформацијата на креативната индустрија и дигиталниот маркетинг, особено под влијание на вештачката интелигенција (ВИ). Еден од најочекуваните моменти во програмата е излагањето на Барбара Грабивода, светски признаена експертка за е-трговија и Chief Commerce Strategy Officer во Publicis Groupe, одговорна за регионот на Централна и Источна Европа.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by E-commerce Conference (@ecommerceconference)

Докажана лидерка и визионерка во дигиталната трговија

р е к л а м а
р е к л а м а

Барбара Грабивода е доктор на науки на Warsaw School of Economics, каде што нејзината докторска дисертација беше наградена за најдобра истражувачка работа за куповното однесување на генерацијата „Z“. Потпирајќи се на долгогодишното искуство во Publicis Groupe–глобален лидер во интеграцијата на data-driven платформи и концептот на „поврзан идентитет“ (Connected Identity), Барбара има исклучителна експертиза во трансформацијата на брендовите кон конзистентна, персонализирана и етичка дигитална комуникација со потрошувачите.

Во своето обраќање на панелот „The Future of E-Commerce, Harnessing AI, Data and Connected Identity for Growth“, д-р Грабивода ќе ја открие визијата за тоа како брендовите можат да изградат екосистем заснован на податоци, кој овозможува длабоко персонализирани искуства, поефикасна комуникација и мерливи бизнис резултати. Таа ќе говори и за одговорното користење на податоците на корисниците во деловните процеси поддржани од вештачката интелигенција, нагласувајќи колку е важно транспаретно да се објасни начинот на употреба на ВИ и алатките за заштитата на приватноста на потрошувачите, но и колку ВИ ја трансформира е-трговијата и го поттикнува вистинскиот економски раст.

„Држењето до старите системи и начини на размислување по секоја цена претставува поголема закана за работните места отколку самата вештачка интелигенција,“ вели Грабивода. Таа верува дека иднината е во етичкото приспособување на вработените и нивната подготвеност да ја користат технологијата како поддршка и алатка, а не како замена, во секојдневните задачи.

Publicis Groupe: хаб каде што се обликуваат идните лидери  во индустријата

Покрај д-р Барбара Грабивода, Publicis Groupе го испраќа како говорник и експертот од канцеларијата во Скопје, Василије Ќорлука кој за време на неговата интерактивна сесија „Unlocking The Potential of Your First Party Data“ ќе го воведе концептот на „Платформа за податоци за клиенти“ (Customer Data Platform-CDP). Моделот им овозможува стратешки пристап на бизнисите од различни индустрии да го откријат целосниот потенцијал на податоците во корист на клиентите, да го забрзаат растот и  да ја подигнат целокупната ефикасност на компаниите.

Publicis Groupe како лидер во областа на e-commerce веќе има развиено глобални и локални решенија за data, e-commerce, customer experience – вистински двигател на промените кои ја трансформираат индустријата. Со својата експертиза, иновации и стратешка визија, Publicis Groupe го трасира патот на дигиталната ера, инспирирајќи компании и професионалци да растат, да напредуваат и активно да обликуваат персонализирана, одржлива и развиена технолошка сфера.

р е к л а м а

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Локални избори | Политичко рекламирање 2025
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Локални избори 2025 | Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.