Турскиот производител на апарати за домаќинство Beko ја избра британската агенција Digital Natives да ја води нивната глобална креативна стратегија за употреба на социјалните медиуми. Новото партнерство ги опфаќа водечките брендови Beko, Hotpoint и Whirlpool, со цел да се развие обединета, социјално насочена содржина.
По конкурентен процес во кој учествувале шест агенции, изборот на Digital Natives подразбира и реализација на глобална кампања во текот на годината. Со три различни брендови што функционираат во истата категорија, агенцијата ќе изработи препознатливи и содржајно различни креативни концепти за секој од нив, при тоа почитувајќи ги културните особености и регионалните разлики на пазарите ширум светот.
Во рамки на договорот, Digital Natives ќе развие интегриран систем на содржини што ќе ги спои глобалната конзистентност и локалната прилагодливост, поддржан од вештачка интелигенција. Употребата на вештачка интелигенција има за цел да ги зајакне креативноста и иновативноста, без да се наруши внимателниот пристап кон продукцијата. Кампањите ќе бидат прилагодени за платформи со кратки видеа како Instagram Reels, TikTok и YouTube Shorts, усогласени со навиките и начинот на живот на различните целни групи.
Директорката за комуникациски канали и активација во Beko, Дениз Хамалоглу, посочи дека компанијата била импресионирана од способноста на агенцијата да спои стратешка визија со креативност и реална применливост. „Нивното разбирање на нашите бренд-предизвици и умешноста да развијат современи и трендовски усогласени решенија ни влеа голема доверба во нивната способност да развиваат кампањи што ќе бидат влијателни и стратешки прецизни,“ изјави Хамалоглу.
Извршниот директор и основач на Digital Natives, Алистeр Фич, ја опиша соработката како значаен исчекор за агенцијата. „Ова партнерство ја одразува пошироката промена во која големите компании почнуваат да го третираат социјалниот медиум како стратешки приоритет,“ истакна тој. „Смелата посветеност на Beko на вештачката интелигенција и иновациите го прават овој проект особено возбудлив.“
Оваа соработка доаѓа неколку месеци по повторното ангажирање на McCann Worldgroup од страна на Beko, со цел да се обнови бренд-идентитетот на компанијата преку сеопфатна трансформација водена од вештачка интелигенција – уште еден показател за амбицијата на компанијата да биде предводник во дигиталната ера.