• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Биди оригинален, подобар од другите и дај се` од себе!

12/07/2017
in Во фокусот, Интервјуа, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Жарко Вељковиќ, креативен директор и претседател на жирито за доделување на националните награди на Србија, KAKTUS 2017, зборува колку пазарот на маркетинг комуникации во Србија е навистина интегриран, кои трендови ќе ја одбележат 2017 година, но и во која мера нашите агенции и клиенти се навистина спремни за храбри и иновативни кампањи.

Како би го оцениле пазарот на маркетинг комуникациите во Србија и колку е тој навистина интегриран?

р е к л а м а

Општ тренд во светот е дека се` помалку пари ќе се вложуваат во маркетинг. Уште кога Марк Причард  изјави дека P&G ќе вложи две милјарди долари помалку за маркетинг и медиуми, големите маркетинг агенции се обидуваат да најдат решение. Се воочува тренд на уште поголема интеграција на големите групации, се` повеќе се губи идентитетот на легендарните агенции и сето тоа за да се излезе во пресрет на барањата на големите клиенти. Постои онаа изрека дека кога Америка се закашла, цел свет добива воспаление на белите дробови. Можеме само да замислиме што ќе се случи на Балканот. И конечно, да одговорам на прашањето, во Србија пазарот на маркетинг комуникации е во големи финансиски проблеми. Се бара повеќе, побрзо, подобро, а поефтино. Вистинско е чудо што и понатаму се појавуваат кампањи кои имаат било каква креативна идеја.

Кои трендови во областа на интегрираните комуникации се најдоминантни на нашиот пазар и кој тренд според Ваше мислење ќе ја обележи 2017 година?

Мислам дека трендот на се` поголемото вложување во дигитал од минатата година, продолжува. На социјалните мрежи поединечни брендови почнуваат сериозно да вложуваат во оригинална содржина. За жал, и понатаму повеќето ги користат социјалните мрежи за најбанална комуникација по принципот – една слика со соодветна реченица дневно. Не гледам дека оваа година нешто позначајно ќе се промени. Ние во принцип ги следиме светските трендови и се трудиме тука да ги имплементираме со илјада пати помали буџети (буквално илјада пати помали).

Во која мера нашите агенции од една страна и клиентите од друга страна се навистина подготвени за храбри и иновативни кампањи? Дали и што се плашиме?

Има навистина многу причини зошто е тешко да се изведе навистина квалитетна идеја. Мислам дека најчеста причина е дека кога се успешни можат да направат прилично голем „бран“, а мислам дека компаниите и повеќето агенции не сакаат да брануваат. Полесно е да се прават обични работи, нема многу нервози.

Која, според Вашето мислење, е „тајната состојка“ за идеја која опстанува, односно за квалитетна кампања која ќе остави белег?

Уште кога првиот пештерски човек почна да се прави важен со својот посед/ствари/изглед/однесување за да го придобие вниманието на пештерската жена (и обратно), постои „тајна состојка“ во комуникацијата – биди оригинален, подобар од другите и дај се` од себе. Мислам дека тоа правило и денес е најважно, а ќе биде и во иднина, додека нас не не` замени AI технологијата.

Зошто е важно еден пазар да има национален креативен фестивал и зошто струката би требало да стои позади него?

На нашиот пазар фестивалите не се интересни за клиентите, бидејќи за разлика од големите светски компании, тоа не влијае на цената на акциите или на угледот на компанијата. Затоа на крајот единствената сатисфакција остана на агенциите да си ги одмерат силите. Секоја земја која држи до себе мора да има барем еден вистински адвертајзинг фестивал. Се надевам дека фестивалот Kaktus ќе успее да опстане и остане, ако не единствен, тогаш барем најзначаен.

Наградите ќе бидат свечено доделени на третиот национален Фестивал на интегрирани комуникации во Србија – KAKTUS 2017, кој ќе се одржи на 1 и 2 ноември во хотелот Crowne Plaza во Белград.  

Условите за конкурсот, пропозициите и категориите, како и пријавниот формулар и Правилникот за работа на жирито, можете да го погледнете на сајтот www.kaktus.rs.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.