• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Блокаторите за реклами можеби и ќе ја спасат индустријата за реклами

26/04/2017
in Digital, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

“Коалицијата за подобри реклами“ – конзорциум од рекламни компании, издавачи и технолошки компании, сака да и` помогне и да ја спаси маркетинг индустријата – преку ‘’уништување’’ на некои нејзини делови.

Компаниите членки на коалицијата, ќе разговараат помеѓу другото и за пред-инсталација на селективни блокатори за реклами на веб пребарувачите, како начини за ефективно намалување на интрусивните реклами на Интернет, како оние кои по автоматизам вклучуваат звук, заземаат голем дел од екранот на корисниците или ве приморуваат да причекувате одредено време со цел да ги исклучите.

р е к л а м а

За оваа идеја беше дискутирано од страна на The Wall Street Journal, кој воедно и сугерираше дека ад-блокерите ќе бидат вградени во рамките на пребарувачот Google Chrome web и сами по себе ќе бидат приклучувани.

“Нема да коментираме за гласини и шпекулации’’ изјавија од страна на Google. ‘’Работиме со коалицијата за подобри реклами и со компании од индустријата, со кои воедно истражуваме и бројни начини на кои Google и други членки од Коалицијата може да дадат своја поддршка за Подобрените Рекламни Стандарди.
Stuart Ingis, советник на Коалицијата за подобри реклами, изјави дека групата ќе започне со дискутирање на специфични идеи кои ќе се разгледуваат во следните неколку недели, а за да се отпочне и заврши некоја од разгледаните идеи ќе бидат потребни 6-12 месеци за имплементација. ’’ Тој ова не го нарекува блокирање на реклами, затоа што блолирањето подразбира блокирање на сите реклами на сите сајтови.

‘’Без разлика дали групата ќе се произнесе со било какво решение, Google нема да ги донесе сам по себе одлуките за индустријата. Форматите на реклами кои се блокирани, ќе бидат одлучени од членовите на коалицијата врз основа на податоците од истражувања на корисниците и нивното искуство со реклами за кои тие сметаат дека се интрузивни.’’

Можеби звучи чудно дека компаниите кои се рекламираат на Интернет да прифаќаат опции за блокирање на реклами, но зад ова постои јасна цел. Околу 26% од корисниците на Интернет имаат инсталирано ад-блокатори на своите компјутери, во согласност со истражувањето спроведено од страна на Интерактивното биро за рекламирање, а 10% од корисниците користат вакви алатки и на своите мобилни уреди.  Основната причина за користењето на вакви блокатори во согласност со истражувањето е тоа што ваквите реклами ги прават сајтовите потешки за навигација.
Минатиот месец, Коалиција за подобри реклами објави истражување во кое се дефинирани специфичните формати за рекламирање кои најмногу им сметаат на корисниците. Врз основа на истражувањето,создадени беа ‘’Стандардите за подобро рекламирање’’ кои ќе претставуваат основа за напорите на организацијата за анулирање на ‘’лошите’’ и промовирање на ‘’добрите реклами.’’

Целта на оваа групација е да го намали користењето на здодевни и интрузивни формати и да се здобие повторно со вниманието и довербата на корисниците. Компаниите кои се рекламираат како и компаниите кои го поддржуваат рекламирањето, ќе имаат клучна улога преку пренасочување на нивното трошење кон издавачи и рекламни мрежи кои објавуваат реклами, кои се во согласност со Стандардите на Коалицијата- потврдува John Montgomery, извршен потпретседател за бренд-безбедност на GroupM, како и член на Коалицијата и најголемата агенција за реклами во светот.Креаторите на пребарувачи како Google и Microsoft, исто така може да играат многу важна улога, не само со блокирање на здодевните реклами, туку и со блокирање на сите реклами кои ги злоупотребуваат стандардите на Коалицијата. Ова ќе ги притисне дури и најсомнителните веб страници да се придржуваат до условите и стандардите. Google Chrome само минатиот месец бил користен од околу 53% од корисниците на Интернет во согласност со податоците на компанијата за веб аналитика StatCounter.

Од Коалицијата сепак, засега се насочуваат само на еден дел од проблемите поврзани со дигиталното рекламирање. Проблемот е во тоа што веб рекламите не се само досадни- тие може да се и потенцијално опасни.
Некои типови на реклами може да инсталираат вируси кои имаат за цел за крадење на приватноста на корисниците.

Поради таа цел поголемиот број од корисниците користат блокатори за реклами со цел да ја заштитат својата приватност. Коалицијата за подобри реклами засега не се залага за приватноста- но групациите во индустријата како IAB на пример, се залагаат за заштита на податоците и поддршка на стандардите за безбедност. Се додека оваа индустрија не успее да се справи со проблемите поврзани со приватноста ,блокаторите за реклами сеуште ќе се користат и ќе бидат значајни за корисниците.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.