• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Концептот “Бренд laddering” и студија на “Share with..“ кампањата на Кока-Кола

09/09/2013
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Концептот «brand laddering» претставува прогресија од атрибутите до бенефитите на еден бренд. При самото маркетирање на бренд, поголем дел  од маркетерите се фокусирани на функционалниот бенефит. На пример доколку маркетираме овошен сок, голема е верoјатноста дека ќе се задржиме на неговите атрибути: 100% овошје кое што е добро за здравјето или пак ќе го нагласиме освежувањето како друг атрибут доколку го купат нашиот производ. Сепак, тенденција на маркетерите е фокусирањето  на емоционалниот бенефит од брендот. Го поврзуваат со среќата, љубовта, семејството, пријателите итн.

brand laddering concept - Marketing365

р е к л а м а

Емоционалниот бенефит станува се побитен за маркетерите и целта е да се направи негова прогресија со цел да се задржи лојалноста на потрошувачите и да се зголеми продажбата.  Прогресијата во емоционалниот бенефит се користи со цел да се остане различен од конкурентот кој што може да биде фокусиран на истиот емоционален бенефит. Како што веќе спомнавме емоционалниот бенефит е секогаш поврзуван со среќата, љубовта, пријателството, фамилијата. Идејата не е само да се изрази овој емоцинален бенефит туку начинот на кој што се изразува.

Ова лето на пример, хит е coca cola и нејзиниот слоган «share with». Доколку добро се сеќаваме, овој освежителен пијалак беше поврзуван со семејството, среќата, љубовта (емоционален бенефит) итн.  Сепак слоганот «share with» е типичен пример за прогресија во емоциналниот бенефит на Coca Cola. Сега пак, споделуваме coca cola со девојката бидејќи ја сакаме, со пријателите бидејќи ги почитуваме, со Филип бидејќи ни е другар, со комшиите бидејќи со нив претходно сме го пиеле утринското кафе, ги цениме и затоа ќе споделиме Coca Cola нив.

Во сликата подолу на многу добар начин е прикажан концептот brand laddering на coca cola.

coca cola case study

Можеме да заклучиме дека во одреден период маркетерите биле фокусирани на карактеристиките, квалитетот и ги изразувале низ нивните маркетинг програми на најразличен начин, се додека не дојдат до фокусирање на емоционалниот бенефит кој што можат да го изразат на најразлиен начин.

Овој концепт има доста големо влијание врз позиционирањето на брендот. Во одреден период еден бренд е позициониран и фокусиран на квалитетот но штом еден конкурент ќе почне да комуницира со квалитетот (постигнување на competitive points of parity), овој првиот бренд мора да направи прогресија во атрибутите и бенефитите за пак да биде различен или пак да направи репозиционирање со цел да понуди Unique Selling Proposition (USP) на потрошувачите.

За да биде уште посилно изразен brand laddering концептот «share with», се измислија и џиновските лименки кои што беа поставени во трговките центри каде што потрошувачите можеа дирекно да си го обележат нивното име на лименката. Воведувањето на лименката која што се дели на две помали лименки е исто така дека од овој brand laddering концепт . Купуваме лименка додека сме на прошетка со девојка, другар, ја делиме лименката на два дела и ја споделуваме (share with).

Во Македонија сеуште немаме пример за Brand Laddering Concept иако тоа можеше да го спроведе Прилепска Пиварница со нејзиниот бренд Прилепска Газоза. Доколку се сеќавате, пред неколку години брендот Газоза беше поврзан со зближувањето и љубовта (Освежи се и зближи се) но сепак нивната филозофија на комуницирање со емоционалниот бенефит не продолжи да се афирмира иако имаше голем потенцијал да се имплементира овој Brand Laddering Concept.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.