Меѓународниот фестивал на креативноста Cannes Lions соопшти дека Бразил ќе го добие инаугуративното признание за „Креативна земја на годината“ – нова годишна награда што ќе ја препознава исклучителната и трајна посветеност на една земја кон креативноста што поттикнува напредок и раст.
Во таа насока, Cannes Lions во 2025 година ќе вклучува бразилски креативни изложби, славенички настани, посветени сценски разговори и активности ширум градот Кан, вклучувајќи го и враќањето на FilmBrazil, кој ќе биде домаќин на настан за вмрежување и ќе ги обедини бразилската и глобалната креативна заедница во прослава на бразилската креативност.
Прославата ќе биде поддржана од бразилскиот дневен весник Estadão, кој оваа година слави 150 години од основањето и речиси 25 години како официјален претставник на Cannes Lions во Бразил.
„Признанието за „Креативна земја на годината“ ќе им оддава чест на оние земји кои покажуваат континуиран успех на Фестивалот. Како глобална заедница од над 90 земји, имаме за цел да ги препознаеме оние кои покажуваат постојана посветеност кон креативноста како двигател на економскиот раст, нудејќи инспирација без граници преку нивното креативно лидерство. Му благодариме на Estadão за нивното влијание, страст и посветеност во однос на креативната индустрија и Фестивалот речиси 25 години. Заедно, ние ќе ги славиме импресивните победнички резултати на Бразил и нивниот континуиран успех на Cannes Lions, што е одраз на нација која креативност ја има вкоренето во својата култура“ – посочува генералниот извршен директор на LIONS, Сајмон Кук.
Настапите на Бразил на Cannes Lions продолжуваат да ги надминуваат и оние на земји со далеку поголеми пазари за огласување, што како тренд се чини дека ќе продолжи. Според податоците на WARC, бразилскиот огласувачки пазар ќе порасне за 7,9% во 2025 година, достигнувајќи 93 милијарди бразилски реали (над 16 милијарди американски долари).
Посветеноста на Бразил кон креативноста е илустрирана со лансирањето на „Brasil Criativo“ (Национална политика за креативна економија) – иницијатива преку која бразилското Министерство за култура има за цел да ја наметне креативната економија како стратешки двигател за социјален, економски и културен напредок на земјата.