• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Брендот Honeyland за брендот Македонија

10/02/2020
in Во фокусот, Колумни, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Од сите филмови продуцирани низ целиот свет во текот на една година, стотици и стотици, еден македонски успеа да се пласира меѓу најдобрите кои што добија номинација за оскар, рамо до рамо со мулти милионски проекти создадени од врвните продукции, режисери и филмски имиња. Две номинации, во две категории.

Wow, ова е реченица која никогаш порано не сме имале прилика да ја напишеме и прочитаме и ќе остане како врежан факт што секогаш ќе ни буди посебни, убави чувства на сите кои живееме во Македонија. Успехот е целосно за тимот на  Медена Земја (Honeyland) и главната протагонистка, кои успеаја да создадат дело што ќе емитува универзална комуникација секаде каде што ќе се прикажува, секој да го доживува на свој начин и во свој контекст. Дефиниција за светско дело! Без разлика што филмот не беше награден со Оскар, испиша посебна историја и направи посебна провокација за сите што создаваат нешто во нашата земја да не се задоволуваат со локален успех, туку да целат највисоко, на самиот врв, светски врв….. и покажаа дека тоа е реалност. Го покажале и креативците во адвертајзинг индустријата кои успевале да освојат маркетиншки “оскари” на врвните светски фестивали, го покажале некои и од спортистите кои се закитили се најважните спортски награди во нивната конкуренција и секојдневно го покажуваат многу бизнис професионалци кои доаѓаат од Македонија, а “играат” на светската сцена. Сега ни го покажаа и домашните филмаџии и создадоа бренд кој треба да инспирира и да ја промовира нашата земја.

р е к л а м а

Брендот Honeyland секако дека е во сопственост на продукцијата на филмот и таа веројатно има идеи како дополнително да го комерцијализира, но што е тоа што можеме ние да направиме за целосно да го искористиме во насока на промоција на нашата земја?

Дали сега е вистинско време за создавање на комерцијален, голем масовен институт за проучување на пчелите и медот, кој на своето лансирање би ги поканил сите светски филмски звезди и работници? Дали треба на Атиџе да и обезбедиме апаратура и ресурси да продолжи да го работи тоа што го сака и да менторира луѓе што би сакале да научат повеќе за процесот? Или тегла со мед од Македонија треба да добијат сите светски медиуми?

Дали треба да го унифицираме целосното производство на мед под брендот “Macedonian Land of Honey“?

Дали реонот каде што се снимаше филмот може да се брендира како туристичка дестинација каде ќе може да доаѓаат туристи, да видат од прва рака каде се создаваше Медена Земја и како навистина изгледа околината?  Дали животот на Атиџе заслужува книга која ќе ги врежи засекогаш нејзините погледи и совети за светот? Или треба можеби да подржиме организација и создавање на нов фестивал на документарниот филм? Или на еден ден да го смениме симболично името на градот во Honeyland :) ? Или засекогаш така да “преименуваме” некое место кое е познато по производство на пчели?

Дали треба да издадеме посебна серија на поштенска марка со ликот на Атиџе/ Македонски мед? Дали нашите Амбасадори ширум светот треба да организираат заедничко гледање на филмот, каде би ги поканиле сите останати официјални лица во земјата каде престојуваат? Дали Македонија треба да создаде фонд кој би ги поддржувал сите жени што се занимаваат со пчеларство од целиот свет, платформа на која тие ќе се пријавуваат и преку која ќе споделуваат за медот што го произведуваат? Ајде да бидеме храбри и “да ставиме рака” на пчеларството, во целиот свет, како гранка која ќе биде симбол за Македонија? Да создадеме памфлет во кој ќе го научиме светот како се создава мед и тој ќе го испечатиме во милионски тиражи што ќе ги дистрибуираме во целиот свет! Ако Honeyland е меѓу најпребаруваните зборови на Google,  ајде тоа да го искористиме и да направиме AdWords кампања која преку тие клучни зборови ќе ги промовира македонските места што се “мед и млеко”.

Идеите се многубројни. Сигурно и во Агенцијата за туризам пред сите други имаат идеја како да го валоризираат успехот на филмот за брендот Македонија, а тоа да не биде во конфликт со правата кои продукциската куќа ги поседува. Во нив треба да се инвестира и да не се пропушти оваа шанса која се појави сега и којзнае кога пак!

Автор: Борис Ефтимовски

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.