• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Брендовите не смеат да останат тивки за време на пандемијата, но треба да ја избегнат и “херој стапицата”

13/04/2020
in Во фокусот, Колумни, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Ова не е време кога треба да се остане тивок како бренд. Според истражувањето на Светската Федерација на Огласувачи, 80 проценти од мултинационалните компании ги одложуваат кампањите, но во истиот број создаваат и нови содржини како одговор на кризата.

Не само што луѓето сакаат ваша помош, туку и маркетинг-екосистемот зависи од Вас. Можеби се трудите да ги пронајдете вистинските утешни зборови или правилното дејствување, како кога некој Ваш пријател ќе загуби близок. Ние мора да се запрашаме: Кој е маркетинг еквивалентот за време на овие предизвикувачки времиња на коронавирус, на изразувањето на „сочувство“, давање рака или испраќање цвеќе?

Да молчите?: Или како што би рекла поговорката, “да бидете ној со глава закопана во песок?”
Да, кога не знаете што да кажаете (или да сторите), најлесно е да се молчи. Да биде непријатно тивко. АЛО Брендови, ние знаеме кои сте и Вашето игнорирање значи и ние да ве игнорираме кога ќе дојдеме на касата. Според Коронавирус извештајот на  Edelman Trust, кој се однесува на 12,000 луѓе низ целиот свет, 65 проценти од луѓето велат  дека начините на тоа како брендовите реагираат на пандемијата ќе има „огромно влијание“ врз нивната веројатност да ги купат или не нивните производи. Ова е масовно.

Да викаат од покрив??
Ова е криза, војна против коронавирус, дали навистина мислите дека треба да ја слушаме емотивната порака на надеж и оптимизам исполнет со виолина, во кој има прекрасни снимки на производи??

Правење на тоа што треба, кога и да треба!

Помалку фалење, повеќе правење.
Паметните брендови им овозможуваат на своите постапки сами да зборуваат за себе, без разлика дали тоа е создавање на средства за дезинфекција на рацете, како LMVH (брендови како Луис Витон) што прават санитатори за раце или мали локални производители на џин кои го конвертираат своето производство да го сторат истото. Или на пример акцијата на францускиот диџеј Боб Синклар кој секое попладне има настап во живо. Видете во што сте најдобри и потоа направете го тоа ЗА НАС.

Овозможување на другите да станат херои

О, да. Во време на криза има потреба од херои – не само слатки зборови и пијано музика. Драги брендови, внимавајте кога ќе посакате да облечете наметка на суперхерој, бидејќи можете да изгледате како “конзерва”. Наместо тоа, истражете како можете луѓето да ги направите херои!

Убав пример прави Веризон со акцијата PayForwardLIVE, каде е домаќин на големи имиња во забавната индустрија кои ги охрабруваат луѓето да купуваат дигитални подарок-картички со кои ќе ги поддржат локалните бизниси.

Бидете пријател за време на добрите – и лошите времиња

Се смеев, понекогаш бев смирен и импресиониран од креативноста и храброста на луѓето за време на овие времиња, почнувајќи од забавните онлајн мемиња па до Италијанците кои пеат заедно од нивните балкони. Ако вашата агенција за рекламирање или одделот за маркетинг се откажа од креативноста, тогаш дајте им ја сцената на луѓето, микрофонот или придружната палка. Не влегувајте во “херој стапицата”, туку истражете какви значајни улоги може да игра вашиот бренд; сега целта е да биде корисен, да понуди момент на нормалност или да им помогне на луѓето да си помогнат едни на други. Ова е она што се вели: пријател; за време на добри и лоши времиња.

Автор: Томас Колстер, основач и креативен директор на агенцијата Goodvertising од Копенхаген, Данска

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.