Според податоците на Бугарската асоцијација на комуникациски агенции (БАКА), вкупните инвестиции за надворешно огласување во Бугарија достигнале износ од 51,7 милиони лева, односно 26,4 милиони евра за 2024 година.
За споредба, таа бројка во 2022 година изнесувала 46 милиони лева, односно 23,5 милиони евра, што значи дека пазарот за надворешно огласување пораснал за повеќе од 10% во последните две години.
Во споредба со другите медиуми, надворешното огласување цврсто го држи третото место по пазарен удел со речиси 8%, веднаш по телевизијата и дигиталните канали, а пред радиото и печатените медиуми.
Вкупниот број на површини за надворешно огласување во Бугарија изнесува близу 13 илјади парчиња, а речиси 40% од нив се во главниот град Софија. Притоа, една од најактивните и најатрактивни локации за надворешно огласување е софиското метро, кое нуди дури 3280 парчиња простор за надворешно огласување (во возовите, на постојки и други приоди).