Бугарското друштво за односи со јавноста (БДВО) на свечена церемонија ги додели наградите за најдобрите комуникациски кампањи на натпреварот „PR Prize 2025“. Оваа година, над 80 проекти се натпреваруваа во 15 категории.

Најголема конкуренција беше забележана во категориите: „ESG комуникациски проект за подобрување на квалитетот на животот во општеството“, „Специјален настан“, „Проект за внатрешни комуникации“, „Комуникациски проект во невладиниот сектор“.
„Веќе 25-та година по ред, PR Prize ги обединува најдобрите комуникациски кампањи имплементирани во текот на изминатата година. Ова е најстариот и најавторитетниот натпревар во индустријата и единствен со отворени јавни презентации на натпреварувачките проекти. Конкуренцијата овој пат беше исклучително висока со многу мала разлика во поените на наградените кампањи, претставувајќи ги најдобрите практики во земјата во различни области“ – рече Иван Јанакиев, претседател на Управниот одбор на Бугарското друштво за односи со јавноста (БДВО) и претседател на жирито за PR Prize 2025.
Првото место во категоријата „ESG комуникациски проект за подобрување на квалитетот на животот во општеството“ му припадна на „IONLINE“ на A1 Бугарија. Во категоријата „Специјален настан“, наградата им припадна на Silver Stars за проектот „Предизвикајте ги вашите сетила со Mercedes-Benz и Silver Star“. Најдобриот проект за внатрешни комуникации беше „Човек на работа“ на А1 Бугарија. Одликувањето во категоријата „Комуникациски проект во невладиниот сектор“ му припадна на PR Play за 24-от Европски конгрес за неврохирургија (EANS 2024 Софија).
Двете големи награди „ПР агенција на годината“ и „ПР тим на годината“ им припаднаа на Propaganda Group и тимот на А1 Бугарија, соодветно.
Целосната листа на наградени проекти е достапна на следниот ЛИНК.
Традиционално, за време на церемонијата, беа доделени две стипендии на студенти кои студираат односи со јавноста во име на основачот и првиот претседател на Бугарското друштво за односи со јавноста, проф. Тодор Петев. Темата на есејот, кој го напишаа идните ПР специјалисти – студенти од областа на односите со јавноста, маркетингот, огласувањето, комуникациски науки и јавното информирање – го носеше мотото на ПР фестивалот: „Игри на интереси“. Бугарското друштво за односи со јавноста и семејството на проф. Тодор Петев ги наградија Цветелина Осман од НБУ и Цветослав Станиславов од УНСС.
Претходно во текот на денот се одржа и конференција посветена на односите со јавноста, на тема „Игри на интереси“.
На панелот, под наслов „ПР, застапување и лобирање“, модериран од Константин Валков, учествуваа: Јанет Пашалиева – експерт за односи со јавноста; адвокатот Михаил Бојаџиев; и Надја Шабани – директор на Бугарскиот центар за нестопанско право. Тонот и начинот на зборување на одредена тема, како и придржувањето кон јасноста на намерата и етичките норми, се клучни за тоа како се изразува интересот. Во наше време, зборот „интерес“ стана синоним за себични цели и доби негативна конотација. Сега е време да се разјасни разликата помеѓу различните концепти поврзани со заштитата на интересите преку отворен дијалог, регулатива и создавање регулативи, принципи и правила, рекоа учесниците во првиот дел од ПР фестивалот.
Вториот панел на фестивалот се фокусираше на комуникациите во новите глобални наративи. Учесниците претставници на медиумите и експертите за комуникација ја истакнаа важноста од познавање на овие нови наративи за да можат правилно да се ползуваат. Во голема мера, глобалните наративи се наративи на спротивставеност, наративи за поткопување на довербата, вклучително и во медиумите, истакнаа панелистите. Овој разговор го модерираше Гергана Иванова, управувачки партнер на The Smarts и член на Управниот одбор на БДВО, а во него учествуваа: Жанета Дјадовска, директорка за маркетинг и корпоративни комуникации во bTV; Викторија Блажева, директорка за маркетинг и комуникации во UniCredit за Централна и Источна Европа; Љубомир Аламанов, специјалист за комуникации; и новинарката и универзитетска предавачка, Весислава Антонова.