Е ова е одлична шега!
Еден од рестораните на Бургер Кинг лоциран во Квинс, Њујорк, ја доби наградата за најдобар костим за ресторан за Ноќта на вештерките- 2016 година, откако се ‘’маскира’’како McDonald’s покривајќи се себе во бели чаршафи и потсмевајќи го својот ривал со посебен знак на кој пишува: “Booooooo! – Само се шегуваме, ние се уште користиме скара на жар за подготовка на нашите хамбургери. Среќна Ноќ на вештерките “.
Трикот беше направен само на една локација на Бургер Кинг,номногу јасно е дека корпоративниот тим на брендот е комплетно вклучен во целата идеа затоа што брендот објави видео наименувано како “Најстрашниот БК” (“Scariest BK”) на својот YouTube канал.
https://www.youtube.com/watch?v=vimBpdBnaBs&feature=youtu.be&t=2
Извор: adweek.com