• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Cannes Lions ги објави темите и промените за следното издание на фестивалот во 2020 година

29/10/2019
in Во фокусот, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Најголемиот меѓународен фестивал на креативноста Cannes Lions ги објави првите информации за следното издание на фестивалот во 2020 година преку соопштение за темите на кои ќе бидат фокусирани содржините на фестивалот и за воведувањето на новата награда за Creative Business Transformation. Новите елементи на меѓунардниот фестивал на креативноста Cannes Lions, кој ќе се одржи од 22 до 26 јуни 2020 година, биле развиени после широки консултации и темелни истражувања со глобалната професионална заедница за брендирани комуникации.

Организацијата на Cannes Lions добила фидбек од преку 1500 посетители и спровеле 100 темелни интервјуа со водечки маркетинг и кретивни деректори, бренд лидери, стратези и генерални директори во однос на осумте теми за новото издание на фестивалот. Секоја од темите е оформена околу најактуелните сфери на брендираниот маркетинг и комуникации и Фестивалот ги поканува професионалците од индустријата да аплицираат за можноста да говорат на фестивалската сцена и да ги пријават своите проекти.

р е к л а м а

„Како одговор на потребите на индустријата, темите на новото издание на Cannes Lions ќе ја постават глобалната агенда за индустријата и ќе ни помогнат на сите нас да навигираме во текот на претстојната година. Со нетрпение очекуваме да проследиме разновидна група на говорници-експерти од сите области на креативните и културните дисциплини. Нашата заедница присуствува на Фестивалот со цел да учи од најдобрите практики, да создава вредни конекции и да преземе алатки и техники кои ќе го забрзаат развојот на нивниот бизнис и лични перформанси преку ослободувањето на нивниот креативен потенцијал,“ истакнува Симон Кук, менаџинг-директор на Cannes Lions.

Темите за Cannes Lions 2020 се:

  • Креативноста е моторот во растот на бизнисот – ја истражува улогата на маркетерите во дефинирањето на тоа како креативноста може да ги поддржува краткорочните активноти и долгорочната благосостојба на бизнисот и зголемување на своето влијание во рамки на управниот одбор.
  • Креативно нарушување во трговијата – патокази од брендовите и трговците кои воведуваат пионерски форми на трговија (cashless, omnichannel, immersive) и промовирањето на подобри искуства за купувачите.
  • Пост-цел: Одговорност и активиам на брендовите – светски најголемите брендови и агенции ќе дискутираат за нивното учество во решавањето на глобални критични прашања, од климатски промени до нееднаквост.
  • Вашиот бренд е мое искуство – брендовите и искуството се меѓусебно поврзани. Брендовите ќе дискутираат за тоа како експериментираат со потрошувачкото искуство и го подобруваат „патувањето“ на потрошувачите преку лесни интеракции.
  • Гледајќи кон 2030: Подготвуввање на вашиот бизнис за иднината – во ера во која константно учиме, експериментираме и ја создаваме иднината, ги истражуваме новите потребни вештини и начинот како да се стекнеме и да го здржиме светски најдобриот креативен и технолошки талент.
  • Применета креативност: Кога податоците, технологијата и идеите се судираат – експертите ќе споделат примери за тоа како да се применат податоците и технологијата во привлекувањето на публиката, а брендовите ќе демонстрираат како ја ползуваат технологијата за да создадат трајни емоционални конекции.
  • Раскажување приказни во обем – говорниците ќе ги истражуваат новите креативни димензии во раскажувањето на приказни, преку низа на платформи и формати, со цел привлекување на внимание и ангажирање во прашањата кои се важни, ставајќи ја културната релевантност во преден план.
  • Враќање кон Брендот – осврт врз тоа како креативноста може да помогне во намалувањето на тековната опсесија со кликови и импресии и наместо тоа да се фокусира на градењето брендови и долгорочното „здравје“ на брендовите.

„Зборувавме со повеќе од стотина од најбрилијантните умови во индустријата со цел да ги откриеме вистинските предизвици со кои се соочуваат нивните бизниси. Осумте теми ги истражуваат клучните грижи и можности за брендираниот маркетинг и комуникции и со нетрпение ги очекуваме светските лидери на идустријата да ги споделат своите перспекти на фестивалската сцена следниот јуни,“ изјави Шарлот Вилијамс, потпретседател за содржини на Cannes Lions.

Новата награда Creative Business Transformation Lions се воведува како одговор на дигиталното нарушување кое влијае врз брендовите и бизнисите кои работат во денешната економија водена од искуствата. Оваа награда ќе ги слави креативноста и трансформативниот пристап во работењето, користењето на технологијата и дизајнот на бизнисите, како и начинот на кој потрошувачите ги доживуваат брендовите преку производи, услуги или нови потфати. Проектите кои ќе бидат наградени во оваа категорија ќе треба да демонстрираат како фундаменталните промени на основните бизнис функции резултирале со ефективност, создавање на подобри резултати кај потрошувачите и поттиканле долгорочен одржлив развој. Креативната бизнис трансформција се наоѓа во пресекот на иксуството, целта и иновациите и оваа награда ќе се доделува на брендови и бизниси кои решаваат деловни предизвици преку трансформација.

„Континуирано ги еволуираме наградите во согласност во развојот на индустријата, а новата награда Creative Business Transformation ќе ја слави креативноста која поттикнува конкретни промени во бизнисот. Очекуваме да бидат пријавени проекти од in-house и агенциски тимови кои работат во сферите на консултантските услуги, дизајнот на искуства, креативите иновации, технологијата и дигиталните трансформации. Брендовите сега се градат преку корисничкото искуство и постои сé поголем фокус врз создавањето на значајни искуства за потрошувачите во сите сектори и региони на светот,“ посочи Сузи Вокер, директор за награди во Cannes Lions.

Фестивалот исто така ја „освежи“ наградната категорија PR Lions со цел прецизно да ја отсликуваат актуелната состојба со индустријата за односи со јавноста. Од Cannes Lions спровеле истражување меѓу ПР специјалисти од целиот свет со цел подобро да ги разберат уникатните предизвици и перспективи со цел наградите да ги отсликуваат оние сфери на креативна работа по која индустријата сака да биде препозанта денес.

Сите промени кон наградните категории ќе бидат достапни на официјалниот веб-сајт на Cannes Lions почнувајќи од ноември. Конкурсот за пријавување на кампањи за наградите ќе биде отворен на 16 јануари 2020 година. Повикот за пријавување на говорници е веќе отворен и ќе трае до 10 јануари 2020 година. Делегатските влезници за фестивалот се веќе достапни за купување на canneslions.com.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.