Меѓународниот фестивал на креативноста Cannes Lions соопшти дека ќе му оддаде почит на огласувачкиот ветеран Жак Сегуела, доделувајќи му ја престижната награда за животно дело позната како „Лав на Свети Марко“. Со кариера која опфаќа повеќе од 60 години во индустријата, Сегуела континуирано создавал иконични креативни дела за брендови како Air France, Apple, Carrefour, Citroën, Louis Vuitton и Microsoft, но и многу успешни политички кампањи. Тој е исто така автор на бројни најпродавани книги на теми од областа на огласувањето.
На 25-годишна возраст, Сегуела ја започнал својата кариера како доктор по фармација. Сфаќајќи дека тоа не е патеката за него, тој ја сменил својата рута, го завршил првото патување околу светот со француски автомобил и ја напишал својата прва книга „Земјата во круг“, продадена во 150.000 примероци. Подоцна, по кратката кариера како новинар, тој ги здружил силите со Бернард Ру со кого ја основале агенцијата Roux Séguéla. Во првото дело на агенцијата, насловено „Grab the Express and take off“, бил вклучен францускиот претседател Помпиду кој управувал со бродче со мотор Mercury во заливот Сен Тропе. Наскоро, Ален Кајзак, а потоа и Жан-Мишел Гудар, се приклучиле на агенцијата и така се родила RSCG, подоцна Euro RSCG.
Сегуела бил креативниот ум зад стотиците успешни кампањи. За Carrefour тој го продуцирал значајното дело „Produits Libres“, додека за Citroën тој испрати Citroën AX да се движи по Кинескиот ѕид и беше првиот огласувач што се осмели да именува Citroën по Пикасо – за што било речено: „јавноста ќе аплаудира, а светот на уметноста ќе свирка“.
Тој ги водел кампањите на поранешниот француски претседател Франсоа Митеран, создавајќи го познатиот слоган од 1981 година „Le Force Tranquille“, внесувајќи го огласувањето во историјата на Франција, нешто што го повтори седум години подоцна со „Génération Mitterrand“. Сегуела е страстен политички комуникатор кој водеше 15 други политички кампањи, сите победнички.
„Жак Сегуела оваа година наполни 90 години и сè уште доаѓа во канцеларија секој ден за да работи на кампањи за своите клиенти. Зборот е претерано искористен, но Жак е икона. Тој е храбар, страствен и креативен – и сето тоа со огромно чувство за топлина и хумор. Тој бил на Cannes Lions повеќе од 50 пати, неговата прва посета била на изданието во Венеција во 1975 година, каде што бил член на жирито и го освоил својот прв „лав“ за Aéroports de Paris. Неговите приказни и искуства се воодушевувачки. Како индустрија, ние сме среќни што тој ја промени кариерата од фармација во огласување, бидејќи како резултат сите добивме од неговата креативност. Во меѓувреме, тој го носи најшармантното и најпрекрасното присуство и едвај чекаме да го почестиме на сцената на Cannes Lions во јуни“ – изјави Филип Томас, претседател на LIONS.
Коментирајќи го добивањето на наградата „Лав на Свети Марко“, Сегуела истакна: „После 60 години фестивали, видов како оваа индустрија еволуира со секоја деценија, но едно нешто никогаш не се променило: огласувањето е, било и секогаш ќе биде да се има идеја. Имав голема чест да работам цел живот – не да продавам производи, туку да ги направам брендовите вечни и тоа го сакам. Неверојатно сум трогнат што добив признание со оваа иконична награда и ја споделувам со сите мои колеги креативци кои стојат зад своите идеи, избираат оптимизам и им даваат на брендовите единственото нешто што ќе ги одржи во живот – душата“.
Жак Сегуела ќе ја добие наградата „Лавот на Свети Марко“ на Меѓународниот фестивал на креативноста Cannes Lions. Тој исто така ќе зборува на сцената на семинарот „Лав на Свети Марко“, каде што ќе раскажува приказни и лекции научени од неговата славна кариера, што ќе се одржи во петок на 21 јуни.
Фестивалот Cannes Lions ќе се одржи од 17 до 21 јуни, во Кан, Франција. Дополнителни информации за наградите и начинот на учество може да најдете на www.canneslions.com.