• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Совети за дигитален маркетинг: Чекори на продажба преку social media marketing

19/10/2016
in Digital, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Интегрален дел на процесот на продажба е добро да го запознаете својот таргет и да креирате врски со потрошувачите. Да успешно можете да продавате преку вашата веб страница и незино промовирање на социјалните медиуми или преку директни нарачки преку страницата на социјалните медиуми, но како да успеете да продадете и да креирате врска со своите следбеници?

Во ерата на социјалните медиуми овој аспект се задоволува на повисоко ниво во поглед на оној на традиционалните медиуми.

Извор: esskimo.com
Извор: esskimo.com

Корисниците на овие медиуми сегментирани се по пол, место на живеење и возраст, имаат одредени желби и интереси, начин на живот, работа, образование, посетиле слични места, користат различни платформи за логирање на овие социјални медиуми, следат најразлични видови на страници ….Од каде и по алгоритам обезбеден од социјалните медиуми можете и подобро да ги ‘’запознаете’’, со нив да креирате врски и да ја подобрите својата продажба.

р е к л а м а

Чекор 1: Етаблирајте се и прикажете се себе/брендот/производот/услугата во најдобро можно светло.
Корисниците сакаат доверливи извори, сакаат да разговараат, а имаат и одредени норми и очекувања кои треба да ги исполните за да ја изградите таа доверба.

Чекор 2.Детерминирајте го најдобриот начин на кој ќе се поврзете со вашата целна публика.
Како и што напоменавме претходно секој социјален медиум има различен успех за различни брендови. Facebook е најдобриот начин за остварување на B2C до B2В продажби, LinkedIn е добар за продажба на B2B производи/услуги, Instagram е повеќе за мода,начин на живот и цели кон помлада публика за разлика од останатите социјални медиуми, додека пак Twitter може да се намени за секаков тип на продажба. Блоговите, форумите и местата каде што има чет и коментирање во реално време се исто така добар начин кој паралелно со користењето на веб продавница и социјалне медиум може да придонесат кон зголемена продажба.
Што е битно да се истакне во овој чекор?
Бидете присутни секаде, но најмногу бидете присутни на мрежите каде се случуваат релевантните разговори со корисниците!

Чекор 3: Поврзување
Поврзете се со поголем број на таргетирани фанови, следете ги индивидуалните профили на мрежите, пребарајте на Интернет кој ги пребарува вашите производи/услуги и поврзете се со тие лица. Колку почесто ги анимирате следбениците и креирате интеракција со нив толку поприродно за нив ќе биде да ве следат и даги читаат вашите содржини.

Чекор 4: Градење на врски
Откако се поврзавте многу е битно да изградите врски од доверба со вашите следбеници. Треттирајте го секој поединечен следбеник со почит и интерес. Одговарајте на нивните прашања, поставувајте им на своите следбеници прашања со цел да започнете конверзација со нив. Кога некој споделува со вас зошто му се допаѓа или не му се допаѓа вашиот производ/услуга креирајте конверзација за да ги откриете причините зошто тоа е така.

Луѓето сакаат да читаат, следат и споделуваат информации, доколку научите како внимателно да ги следите што тие имаат да кажат, што сакаат тоагш ќе можете да изградите врска од доверба со нив. Не нудете им ги своите производи постојано, научете како да им ги предложите  на вашите следбеници и да ги советувате, на начин на кој корисноста од истите ќе задоволи некоја нивна потреба.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.