• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Четири години Чептер 4 – интервју со Тодор Стојчевски, директор на Агенцијата за односи со јавност Чептер 4 Македонија

25/09/2015
in Во фокусот, Интервјуа
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Денеска се одбележуваат четири години откако во Македонија започна со работа еден од најголемите комуникациски системи во централна европа Chapter 4. По тој повеод, роденденски, разговараме со Г-дин Тодор Стојчевски, директор на агенцијата за односи со јавноста Чептер 4 Македонија.

Тодор Стојчевски – директор на Чептер 4 Македонија

M365: Како Агенција одбележувате 4 години од функционирање на македонскиот пазар. Ваше видување за професијата односи со јавност, бизнис-климата и стручноста на кадарот?

Тодор Стојчевски: Четири години функционирање е период кога веќе може да се сумираат мислења и видувања за одреден пазар и статус на одредена професија. Односите со јавноста се релативно млада професија во Македонија која, се уште, се профилира на пазарот. Секако, Чептер 4, која се вбројува во мали и средни претпријатија, за овие четири години, успеа да го најде своето место на пазарот како бренд во односите со јавноста. Покажавме дека можеме и знаеме како да го примениме меѓународното ПР искуство во македонски услови. Времето на постоење не е основа за оценка на успешноста на одредена компанија, туку за тоа говорат резулатите, квалитетот и задоволството на клиентите.

р е к л а м а

Бизнис климата многу влијае на условите за работа на нашите компании. Подобра економија значи поголема активност и ангажман на Агенциите од страна на компаниите. Поголем ангажман би значело подобрување на квантитетот и квалитетот на комуникација на клиентот со неговите целни групи, односно подобрување на економските параметри на самата компанија преку подобар имиџ. Доколку компанијата постои, создава дополнителна вредност и профит, значи дека постои бизнис клима за работење.

Стручноста на кадарот секогаш ќе биде дискутабилна. Кај нас, се уште се профилира теоретски образовен кадар за оваа професија (дипломирани студенти, магистри, доктори на науки), а од друга страна, расте и бројот на практичари на односите со јавноста. Сепак, сите заедно, кои сме дел од оваа професија, даваме придонес во развојот.

M365: Колку сте задоволни од развојот на вашата компанија во земјава во споредба со вашите колеги од другите држави кадешто постои Чептер 4? 

Тодор Стојчевски: Секако дека сум задоволен, имајќи в предвид дека во портфолиото на Чептер 4 Македонија се набројуваат многу успешни македонски и светски компании со кои сме соработувале. Но, нели, секогаш може подобро и ние се стремиме кон тоа да го зголеми бројот на клиенти, но и квантитетот и квалитетот на услуги кои го испорачуваме.

Во принцип, за мене, развојот на една компанија, посебно млада, е како растот на дете. Прво „се раѓа“, потоа почнува да оди, созрева, прави грешки, ниже успеси. Важно е, во процесот на растење, да има „станување“ после секој пад. Во овие четири изминати години, Чептер 4 помина низ сите овие фази, стабилно ги постави следните чекори за развој и веќе се чувствува комотно како компанија која ги постави своите основи во Македонија, има одлично портфолио со клиенти, нуди разни и квалитетни услуги. Што е најважно, го гради својот бренд имиџ. Ние сме мала, функционална, флексибилна и професионална агенција која секогаш одговара на потребите на Клиентите.

Секогаш е добро да постои репер, споредба и ние тоа го правиме со нашите колеги од регионот. Два пати годишно правиме состанок на Бордот на сопственици (Management Board Meeting), каде што детално зборуваме за состојбите со професијата во нашите држави, за клиентите, за општата политичка и економска состојба, за идните планови и развој на Чептер 4. За да правиме споредба со другите држави, мора в предвид, да ги имаме разните географски, економски, политички и професионални предуслови. „Теренот за игра“ не е еднаков за сите. Пример, Австрија, Романија, Бугарија, Унгарија и Србија, сами по себе, се поголеми држави и нормално е да имаат поголем број компании на свое тло со кое може да се соработува. Факт е дека и Босна и Херцеговина е поголема од Македонија, територијално, но таму ги имаме економските и политичките проблеми. Она што нам ни значи и е важно дека Чептер 4 Македонија се носи со сите предизвици во својот развој и функционира согласно правилата на професијата и законските услови во државата.

Chapter4 Logo

M365: Постои ли соработка меѓу агенциите за односи со јавност, маркетинг и адвертајзинг агенциите кога е во прашање клиент?

Тодор Стојчевски : Интересно прашање, на кое одговорот е и да и не. И постои и не постои. Постои соработка меѓу индивидуалци од различни агенции, но не исклучувам соработка и меѓу агенциите. Ние како агенција сме отворени за соработка и веќе воспоставуваме бизнис релации со нашите „конкуренти“. Нормално постои микс на соработка меѓу ПР и адвертајзинг за одреден клиент доколку сакаме професионално да ја завршиме работата на обострано задоволство и во интерес на клиентот. Досега сме работеле многу кампањи и сме имале активности со други агенции во различни сегменти. Пример, ние работиме релација со медиуми, а тие го организираат настанот. Или, одредена компанија прави видео спот, ние го правиме евент менаџментот за негова промоција, а вклучуваме и трет партнер кој работи на медиа закупот. Значи, постои соработка, но таа секогаш мора и треба да се продлабочува.

M365:  Вие сте член на Управниот одбор на единственото Здружение за односи со јавност во Македонија кое изминатиов период нема реализирано ниту една позначајна активност. Зошто? 

Тодор Стојчевски: Здружението за односи со јавност е уште еден обид да се организираме и соработуваме како професионални лица. Не се сложувам дека не постоеја активности, но се сложувам дека не беа доволно видливи и атрактивни за членовите. За жал, и овој, мислам трет обид, барем засега, не покажува видливи и функционални резултати. Вината е кај сите членови, но најмногу ја лоцирам кај членовите на телата кои раководат со ЗОЈМ (Управен и Надзорен одбор), каде што и јас припаѓам. Причини за (не)функционирањето има многу, кои треба да ги и ќе ги надмине. Секако, ги повикувам и поканувам сите членови активно да се вклучат во органите на ЗОЈМ и да дадат придонес во опстојување на Здружението и во зајакнување на стандардите и квалитетот на професијата.

M365:  Кои се идните планови на Чептер 4 во Македонија? Каде се гледате после 4 години ?

Тодор Стојчевски : После четири години се гледаме во следно ниво на развој – од мала кон голема компанија, со поголем тим, поголем број клиенти, поголем обем на работа, но тоа подразбира и поголема одговорност кон професијата и кон клиентите. Затоа, трасираме сигурна патека на движење, раст и развој. Планови за компанијата постојат многу и се реализираат. Дел се однесуваат на Чептер 4 Македонија, а дел се „преземаат“ од мрежата во која функционираме. Секако, главно е да менаџираме со комуникациите на клиентите врз база на факти и да имаме палета задоволни клиенти и успешно реализирани проекти. Приказната за Чептер 4 се развива во вистинска насока.

Клиентите за Чептер 4

Стефани Ондрачек, ESSN/TS Marketing – HP CDG, Country Development Group 

stefanie ondracekВо се што правиме, без разлика дали професинално или приватно, за нас најважни се релациите и искуството. Сметам дека Чептер4 поседува врвно ниво на ПР услуги и експертиза кои, всушност, го надградија нашиот успех во регионот. Добитната комбинација беше микс на глобалниот know-how и неговата локална имплементација. 

Професор Миле Станковски, декан на Факултетот за електротехника и информациски технологии: 

mile stankovskiНашата соработка со Chapter 4 започна пред 2 години. Од тогаш наваму ”пловиме заедно”  во сите професионални битки, во насока на поуспешната промоција на нашата мисија и работа пред нашите студенти и кон целокупната јавност. Слободно може да кажам дека го добивме вистинскиот партнер од кого добиваме поддршка што ни е потребна, се со цел професионална реализација на сите планови и зацртани цели. За нашата успешна соработка доволно говорат досегашните бројки и факти.

Арбен Абдурахмани, сопственик на компаниите Везе Шари, Лекер и Електрошари: 

Arben AbdurahmaniСе запознавме сосема случајно. На обострано задоволство, тоа познанство премина во плодна соработка која резултира со позитивни резултати за нашиот бизнис. Она што нам посебно ни значи е видливата додадена вредност на нашата работа. Агенцијата континуирано доставува свежи идеи и што е најважно, точно знае да ги идентификува нашите потреби и да испорача квалитетна и професионална стратегија за делување.

Герхард Шлатл, Трговско Аташе на Република Австрија во Република Македонија:

Gerhard Schlattl„Во функција на Трговско одделение во рамки на Австриската Амбасада во Р.Македонија – високо ги вреднуваме услугите на агенцијата Chapter 4 во земјава. На листата на многуте сработени активности, заеднички ја реализиравме годишната прес конференција на темата  “Истражување и анализа на австриската бизнис клима”, насочена кон австриските компании на македонскиот пазар.  Високиот професионализам на агенцијата, посебно во насока на доближување и обраќање до посакуваната целна група, како и нивното длабинско познавање во областа на Односите со јавност во Македонија, за нас се од непроценлива вредност и значење“.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.