• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Четирите клучни теми на кои ќе се посвети конференцијата за медиумски трендови SEMPL

30/10/2014
in Во фокусот, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Во средиштето на конференцијата Sempl која на 27 и 28 ноември ќе се одржи во Порторож, се трендовите и иднината на медиумите и комуникациите, создавањето и раскажувањето на приказната за брендовите, иновативните маркетинг решенија во дигиталните медиуми и размислувањето на огласувачите надвор од постојаните рамки

Организаторите на 16 конференција за медиумски трендови Sempl, која оваа година се одржува под слоганот „Препородени“ (Reborn), кои најавуваат сеопфатна преобразба на медиумско-комуникациската индустрија, ја објавија програмата на овогодинешниот дводневен настан . И оваа година,  конференцијата е првенствено посветена на трендовите и актуелните случувања во индустријата, со фокус на барање решенија со кои огласувачите, маркетинг агенциите и комуникаторите уште повеќе ќе ги приближи своите клиенти  и крајните купувачи. Дваесет меѓународни и домашни стручњаци од медиумско-комуникациската индустрија, на конференцијата ќе се посветат на следниве теми:

SEMPL reborn

р е к л а м а

1. Трендовите и иднината на медиумите и комукикациите

„Иновативните медиумски професионалци мораат да знаат што ќе биде, а не само што е сега“- тврди Daniel Levine, американски стручњак за глобалните трендови и главен уредник на интернет порталот WikiTrend.org. Во својот прилог кон конференцијата тој ќе открие како длабоките промени кои драматично го менуваат современиот живот и медиумите кои ги следиме, да се искористат на иновативен начин, за да брендовите би го привлекле вниманието на потрошувачите, нивното “одушевување“ и би ја зголемиле својата продажба.

Во свет кој брзо се менува и во кој технологијата го диктира својот ритам, целото внимание е насочено кон милениумската генерација, односно таканаречените дигитални домородци. Кои се всушност милениумците, каде огласувачите можат најлесно да ги фатат и дали младите во јадранскиот регион по нешто се разликуваат од нивните врсници во светот, ќе илустрира со помош на податоци Nataša Mohor Kejžar, директор на агенцијата за истражување на пазарот Ipsos Slovenija.

Еден од ефикасните начини за привлекување внимание на потрошувачите е и надворешното огласување, кое исто така ја менува својата слика и ниту оддалеку не работи само на поставување билборди на патиштата. Каква е иднината на тој медиум, кој исто така станува се повеќе дигитален и како огласувачите можат со негова помош уште повеќе да им се приближат на потрошувачите ќе одговори Xavier Dupre, извршен директор на понудувачите за надворешно рекламирање, JCDecaux од Велика Британија.

Каква е иднината на медиумската индустрија во јадранскиот регион од аспект на поделба на огласувачкиот колач, во искрен разговор ќе се обиде да одговори Branimir Brkljač, соосновач на Studiо Moderna Group и основач на Terra Panonica и Marjan Novak, директор и одговорен уредник на  Marketing Magazin. Учесниците, помеѓу останатото, ќе дознаат колку е телевизијата ефикасна од аспект на продажбата, зошто компанијата Studio Moderna внимателно влегла во светот на дигиталното огласување, а сега без него повеќе не може и кои се тие медиуми на иднината.

2. Создавање и раскажување на приказна

Приказната која на своите потрошувачи им ја раскажуваат брендовите, станува вистинска наука. А како во неа да ги вплетат своите целни групи е уметност, која ја владеат само неколкумина. Меѓу нив сигурно спаѓаат гостите на Семпловата тркалезна маса, посветена на уметноста на раскажување приказни: Jelena Veljača, креативен и извршен продуцент на Novа TV, Damjan Obal, соосновач на словенскиот start-up Edgar, Scot Alexander Young, ТВ сценарист, писател и глумец, кој моментално живее во Унгарија и хрватската писателка,сценаристка и трансмедиумска креаторка Jasmina Kallay.

Таа во своето предавање посебно ќе зборува за моќта на интернетот и видео игрите како „продолжение“ на класичните забавни содржини ( филмови, ТВ серии, па и книги ), кои компаниите можат да ги користат во маркетингот и продажбата.

Како во креирањето на стратегија за сеопфатен маркетинг да се размислува како уредник, ќе објасни Nenad Senić, долгогодишни уредник на корпоративни медиуми, кој со помош на успешен и помалку успешен проект за сеопфатен маркетинг, ќе ја покаже вредноста на сеопфатната стратегија. Дека новото време во средиштето го поставува создавањето на сопствени содржини, добро знае и Anna Nemeth, директор на проекти во унгарската медиумска агенција ZenithOptimedia.

Доживувањето кое брендовите на своите потрошувачи им го овозможува преку сопствените канали и содржини, како што се видео снимките, фотографиите, музиката и текстовите, според нејзиното мислење, се најдобриот пат за успех на компаниите. Значи, за брендовите, дигиталните медиуми станаа незаменливи, а со тоа и блогерите кои се од помош во подобрувањето на односите со брендовите. Како тоа да се направи, ќе советува Matthew Zorpas, основач и автор на омилениот моден блог TheGentelmanBlogger од Велика Британија.

3. Иновативни маркетинг решенија во дигиталните медиуми

Дека социјалната мрежа Twitter предизвика вистинска бура во меѓусебната комуникација, не е нова работа. Но, брендовите се уште во доволна мера не ја препознаа нејзината предност или комуникацијата со потрошувачите на Twitterсеуште не им оди од рака. Niall Horgan, кој на Twitterги води клучните клиенти за регионот ЕМЕА, ќе ги советува учесниците како ефикасно да се одговори на актуелните случувања и како во најголема мера да се искористи маркетингот во моментот.

Појавата која во дигиталното огласување во последно време најмногу ги вознемирува огласувачите и маркетинг агенциите, е аукцискиот закуп на интернет медиумите во реално време (real-time bidding,RTB). За што станува збор, зошто РТБ постигнува толку голем раст, што брендовите можат да очекуваат , како да се снајдат во програмскиот закуп и како со негова помош да  достигнат голем поврат на инвестициите (ROI), ќе појасни Paul Gill, раководител на интернет аукцискиот закуп во реално време во британската компанија Bid.Media.

Бројни меѓународни огласувачи и нивните комуникациски агенции, при решавањето на своите маркетиншки предизвици, запнуваат во пристапот на заповадање и надзор, смета Paul Coleman, директор за стратешко планирање во маркетинг агенцијата OMD EMEA од Франција, бидејќи клучната стратегија често се одредува во светските центри, и потоа се прилагодува за локалните пазари. Со оглад на тоа што бројни индустрии веќе ја препознаа моќта на колективниот, тимскиот пристап кој го овозможува дигиталната технологија, Coleman во своето предавање ќе зборува за тоа дали може ефикасно да го користи и комуникациската индустрија.

4. Размислување (на огласувачите) надвор од поставените рамки

 „Денешната јавност никогаш не знаела за свет без радио. Со толку нови блескавиплатформи кои се борат за вниманието на слушателите и пари на огласувачите, радиото мора да стане малку порадиклно како би можело да остане релевантно“ смета светскиот авторитет на подрачјето на радиското огласување  Ralph van Dijk, основач и креативен директор на австралиската продукциска куќа Eadrum, која на престижниот фестивал на креативноста Cannes Lions , секоја година освојува бројни награди за своите огласи на радио. На Sempl ќе зборува колку е важно размислувањето надвор од рамките на радиото.

Magdalena Malinova, потпретседателка за развој на младите компании TVBeat, со седиште во Велика Британија , чиј соосновач е словенскиот претприемач Robert Farazin, од друга страна, ќе ја истакне потребата за размислување надвор од рамките на телеметриката, односно класичното следење на гледаноста на телевизиите. Ќе ги претстави и ексклузивните податоци за гледаноста на телевизиите во јадранскиот регион, пред се како, колку и на кои направи гледачите ги следаат ТВ содржините и што тоа значи за огласувачката индустрија.

Маркетинг од уста до уста не е никаква новост, но со ширењето на дигиталните медиуми доби нова димензија. Бидејќи се работи за многу осетливо подрачје, затоа што негативните гласини на интернет, на компаниите можат да им причинат непоправлива штета, треба да се работи промислено и надвор од поставените начини на размислување. На кој начин да се предизвикаат позитивни гласини, на учесниците на Sempl ќе им објасни американскиот стручњак за односи со јавноста Patrick Galvin.

Се на се, овогодинешниот SEMPL е настан кој не смее да се пропушти !

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.