Минатата недела беа соопштени нови 12 финалисти на регионалниот креативен натпревар BalCannes 2025
Натпреварот BalCannes има за цел да ги обедини најдобрите меѓу најдобрите кога станува збор за креативната адвертајзинг индустрија во Босна и Херцеговина, Хрватска, Македонија, Словенија и Србија. Од година во година, BalCannes ги наградува креативноста и оригиналноста што опстојуваат и покрај бројните предизвици на пазарот, а сите етаблирани агенции, како и оние кои штотуку се пробиваат на креативната сцена, повторно добваат можност да ги претстават проектите на кои напорно работеа во изминатата година.
Добитниците на оваа награда, како и најдобрите меѓу финалистите, ќе бидат прогласени на свеченото доделување на наградите на новото издание на фестивалот Денови на комуникациите, кој ќе се одржи во Ровињ од 15 до 18 мај 2025 година.
Досегашните финалисти од ПРВАТА, ВТОРАТА и ТРЕТАТА недела можете да ги разгледате на приложените линкови, а во продолжение следуваат новите 12 финалисти од четвртата недела (#47 – #58):
47. Кампања: Samsung Raspustolovina
Аенција: McCann Beograd
Клиент: Samsung Serbia
Држава: Србија
Категорија: Telecommunications
48. Кампања: Sav od igre 2
Аенција: Žiška
Клиент: Jaffa cakes
Држава: Србија
Категорија: Food
49. Кампања: SAVA ŠUMANOVIĆ POSTRADALIM STABLIMA
Аенција: Head Made (Novi Sad)
Клиент: Ликовна галерија “Сава Шумановиќ” во Шид
Држава: Србија
Категорија: Community Care
50. Кампања: SHIT
Аенција: AV studio
Клиент: Društvo OnkoMan
Држава: Словенија
Категорија: Health and Pharmacy
51. Кампања: Srećičica
Аенција: Leo Burnett Belgrade
Клиент: A1 Serbia
Држава: Србија
Категорија: Telecommunications
52. Кампања: Start up Garage
Аенција: McCann Skopje
Клиент: Halkbank AD Skopje
Држава: Македонија
Категорија: Finance and Insurance
53. Кампања: STIHL – Da skratimo
Аенција: Friday Finally
Клиент: STIHL
Држава: Србија
Категорија: Household
54. Кампања: Take Away
Аенција: Futura DDB
Клиент: Restavracija CUBO
Држава: Словенија
Категорија: Advertising Design
55. Кампања: The Field of Dreams: the redesigned Sofascore Player of the Season award
Огласувач: Sofascore
Држава: Хрватска
Категорија: Rebranding
56. Кампања: The Legend of the Jaffa Brownie
Аенција: Shosa Games
Клиент: Jaffa Company
Држава: Србија
Категорија: Food
57. Кампања: The most important influencers
Аенција: Leo Burnett Belgrade
Клиент: A1 Serbia
Држава: Србија
Категорија: Telecommunications / Community Care
58. Кампања: The Space Sheep – Close Encounters of the Pag Kind
Аенција: Bruketa&Zinic&Grey
Клиент: Visit Novalja (Novalja Tourist Board)
Држава: Хрватска
Категорија: Telecommunications / Community Care