Американскиот производител на автомобили Chevrolet ја започнува празничната сезона со искрена приказна за семејството, традицијата и наоѓањето на сопствениот животен пат.
Во пет и пол минутниот филм насловен “The Sanctuary” („Светилиште“), се запознаваме со еден млад човек кој ја чувствува тежината на очекувањата на роднините за време на традиционалниот фамилијарен собир по повод Денот на благодарноста.
Додека роднините го прашуваат за плановите за факултет, тој се чувствува сè повеќе неудобно, копнеејќи по поедноставен, поавтентичен начин на живот каков што го имал неговиот покоен дедо. Забележувајќи што се случува, татко му го оттргнува од ситуацијата, повикувајќи го да се повозат со стариот камионет на дедото.
Возењето станува емотивно патување меѓу минатото и иднината, додека таткото и синот споделуваат искрени моменти на поврзување и разбирање, славејќи ја важноста да се прифати изборот за нечиј животен пат.
Одразувајќи различни аспекти на американскиот дух, краткиот филм ги слави вредностите на работничката класа и субурбаните заедници, сугерирајќи дека за живеењето на исполнет живот не е секогаш потребна факултетска диплома.
Кампањата е реализирана во соработка со креативната агенција Anomaly, а ја продолжува традицијата на Chevrolet за создавање емоционално резонантни празнични реклами што ги истражуваат темите на семејството, наследството и љубовта.