• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Ајдини: Читателите и медиумите можат најдобро да ја оценат работата на МИА

11/09/2018
in Во фокусот, Интервјуа
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Заменик-директорот на МИА, Халит Ајдини во интервју за МИА по повод 20-годишнината од основањето на Агенцијата изјави дека читателите, новинарите и медиумите кои ги користат вестите на МИА можат најдобро да ја оценат нејзината работа од основањето до денес. Според него, МИА има добра иднина само доколку продолжи да ги следи новите технолошки и професионални трендови на светските агенции.

Како заменик директор, со најдолг стаж на оваа функција, кои се Вашите впечатоци за работата на агенцијата?

р е к л а м а

– Имам најдобро мислење за работата на сите вработени во МИА и на агенцијата во целина, но тука можам да бидам субјективен. Најдобрите впечатоци од нашата работа можат да се добијат од читателите, новинарите и медиумите кои ги користат вестите на МИА. Според нив, МИА забележува зголемен квантитет и квалитет на вестите во овие 10 години, колку што сум јас заменик директор. Не само во нејзиниот примарен производ – веста, туку и на многу други димензии како што се имиџот и довербата на МИА, прво кај граѓаните и медиумите, а потоа и кај меѓународните институции во земјава и во странство.

МИА во овие десет години, колку што сум тука, доживеа падови и успони, но генерално ја има својата заслужена положба во опшеството, да биде почитувана национална агенција, не само во Македонија, туку и во регионот и светот. Отворена агенција за сите и посветена во рамките на своите можности да биде сервис на нејзините читатели и корисници.

Ни престојува многу работа и многу посветеност секој ден да напредуваме по малку и да ја спроведеме нашата мисија со професионална чесност.

Со какви предизвици се соочува МИА во периодот од кога Вие сте заменик-директор?

– МИА и пред 10 години и сега се соочува со секојдневни проблеми, кои ние сите заеднички се обидуваме да ги решиме. Информативната агенција е жива работа и бара постојана професионална посветеност.

Ние решивме десетина проблеми, како што се финансиски, правни, технолошки, човечки ресурси и создадовме една добра финансиска стабилност. МИА за десет години, колку што сум јас тука, е една од ретките државни претпријатија што нема долгови и плус секоја година има постојан раст на приходите. Сме работеле и работиме многу домаќински и за ова добиваме пофалби од сите.

Исто така, предизвик, и тогаш а и сега, е модернизацијата на програмите за работа и другите средства за работа. Растот на приходите на вработените и растот на бројот на вработените било и останува голем предизвик за МИА. Агенцијата има потреба од нов, постојан професионален кадар, но вработувањето на новинарите и професионалниот кадар се спроведува со големи потешкотии бидејќи за едно рабтно место во МИА се бара дозвола од многу институции, кои во повеќето од случаите не одговораат позитивно на нашите барања.

Просторот со кој располага МИА не се наоѓа во најсоодветно подрачје, и што е најлошо, е многу мал. Правиме обиди со Владата да најдеме поголем простор и тоа да биде во централното градско подрачје.

Класичното крадење на вестите на МИА било и ќе биде сериозен проблем. Не мал број на информативните куќи не ги почитуваат професионалните новинарски стандарди. Правиме постојани обиди да се почитуваат договорите за користење на вестите на МИА, но, за жал, многу малку колеги и медиуми ги почитуваат правилата и етичкиот новинарски кодекс.

МИА, како и секоја новинска агенција секогаш се соочува со нови предизвици. Големиот технолошки развој бара поголема посветеност, следење на технолошките можности кои овозможуваат информирање на јавноста во реално време. Постојаната наша едукација, како менаџмент, и на новинарите е друг предизвик, кој исто така е многу важен.

МИА во периодот откако сум јас тука, учествувала на десетици меѓународни конференции за разменување на искуства со другите сестрински агенции. Исто така, има потпишано над десет договори за соработка со агенциите од регионот и светот, кои помагаат во работењето на МИА. Агенцијата треба да продолжи да ја продлабочува уште повеќе соработката со светските агенции, бидејќи само така може да биде во чекор со времето и на задоволително професионално ниво.

Растот на животниот стандард на новинарите е исто така клучен фактор за да се продолжи квалитетно и со успеси и квалитетно.

Колку сте задоволни од она што е постигнато досега во контекст на уредувачката политика и внатрешната организација на МИА?

– Агенцијата работела и работи секојдневно со висок ритам, со цел да ги изврши своите задачи. Дали секогаш го постигнуваме тоа? Не, но важно е дека сите прават напори за најдоброто. Уредувачката политика на МИА е коректна генерално, поради тоа што МИА само информира, а тоа е нејзината мисија и така треба да биде и во иднина. Има простор за раст на квалитетот и професионализмот, тоа мислење го делат сите вработени и тоа е одлично.

Фактот дека МИА е лидер на медиумскиот пазар во Македонија десет години, ме прави горд и тоа значи дека сме работеле и работиме на задоволително ниво и со професионална посветеност.

Кои се Вашите предвидувања за иднината на МИА?

– МИА има многу добра иднина само ако продолжи да ги следи новите технолошки и професионални трендови на светските агенции. За да се постигне ова ниво, треба финансиски средства и од сопственикот, во овој случај владата, но и од самата работа на МИА.

Иднината на МИА е сигурна доколку животниот стандард на новинарот се зголемува, ако се почитува слободата на мислење и правата на новинарите и доколку се работи на тоа МИА да биде во служба на целото општество.

МИА сега има висока оценка од сите колеги во земјава и надвор од неа поради продуктивната работа со многу малку финансиски средства. Ние работиме заедно со многу меѓународни институции, кои ни помагаат за зголемување на професионалото ниво и создавање на подобри услови за работа. Но постојано треба многу да се работи. Се обидуваме МИА да биде извор на вестите во Македонија. Точно, брзо и објективно.

 

Интервјуто е преземено од МИА.мк

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.