• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Monday, June 2, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Coca-Cola и Pepsi губат млади фанови според податоците од најновото истражување на Connexity 

09/12/2016
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

“Битката” помеѓу Coca-Cola и  Pepsi штотуку ги доведе двата големи бренда на заедничко рамниште. Фановите на двата брренда се сосема различни во однос на образование и политичка насоченост, но двата бренда имаат поголем дел постари фанови во согласност со податоците од најновото истражување на е-комерц и провајдерот за потрошувачка аналитика Connexity.

Извор: http://www.adweek.com/

Најбројната публика на Coca- Cola е  возрасната група на лица кои се наоѓаат на  35-44 годишна возраст, додека пак на Pepsi од 65 години па нагоре, а двата бренда бележат најслаба застапеност во демографската група од 18 до 24- годишна возраст.

р е к л а м а

Coca-cola и Pepsi своите портфолиа ги проширија и промовираа помали пакувања во големина со цел да ја привлечат помладата публика која пие помалку газирани сокови денес.  Меѓутоа двата бренда потребно е да работат подобро во однос на таргетирањето на возрасната група од млади на возраст од 18-24 години изјави
Rochelle Bailis, директор за соддржина во Connexity.

Извор: http://www.adweek.com/
Извор: http://www.adweek.com/

80% од потрошувачите мислат дека брендовите не ги разбираат на индивидуално ниво

“Coca-Cola има тенденција да привлече помлада целна група за разлика од  Pepsi, но и двата бренда не успеваат да стигнат до млади консументи. Младата целна група станува свесна за своето здравје па затоа двата бренда сега остануваат во рацете на миленијалците.

Погледнете ја податочната анализа од испитувањето на   Connexity во однос на податоци за демографијата на двата бренда

  • Pepsi покажува подобри индексни податоци за популарност кај Демократите за 12%, а пониски индекси кај Конзервативците за 16% и Ултра Конзервативците за 11%. Coca- Cola води кај Републикаците за 21% и Ултра Конзервативците за 10% додека пак заостанува зад конкурентот кај Конзервативните Демократи за 11%.
  • Лицата кои пијат Coca-Cola се насочени кон добивање барем на универзитетска диплома, додека пак публиката на Pepsi диплома од средно училиште.
  • Целната група на Pepsi поверојатно е дека икма понизок приход: потрошувачите на Pepsi 28 % повеќе е поверојатно да заработуваат помалку од $20,000 годишно (за разлика од просечниот граѓанин), додека пак потрошувачите на Coke customers 20% помалку од конкурентот е веројатно дека ќе имаат приход помал од $20,000 на годишно ниво.
  • Потрошувачите на Pepsi 16% повеќе е веројатно во однос на просечниот човек дека се “зависници од ТВ’’ повеќе за разлика од потрошувачите на Coca-Cola.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.