Брендот за безалкохолни пијалаци Coca-Cola ја претстави најновата верзија на својата легендарна божиќна кампања „Holidays Are Coming“ („Празници доаѓаат“), спојувајќи ја носталгичната празнична топлина со најсовремената технологија на вештачка интелигенција. Надоврзувајќи се на минатогодишниот успех со првата ВИ-генерирана преработка на класиката од 1995 година, изданието за 2025 донесува две нови верзии – меѓу кои и една создадена исклучиво за американскиот пазар.
Годинава, препознатливите црвени камиони на Coca-Cola се претставени низ објектив на ВИ-кинематографија што комбинира сеќавања и нова технологија. Како што соопштува компанијата, новиот филм „ги поместува границите на раскажувањето, техничката прецизност и продукцискиот квалитет“, потврдувајќи дека и по три децении „Holidays Are Coming“ продолжува да се развива, задржувајќи го својот празничен дух.
Работејќи со креативните агенции Secret Level и Silverside AI од Сан Франциско, Coca-Cola користеше генеративни ВИ-алатки за да создаде визуелно богати и емотивно длабоки сцени. Овие технологии овозможија поефикасен процес на продукција и создавање различни верзии на филмот прилагодени за одделни пазари, нудејќи невидена креативна слобода.
Пратик Такар, глобален потпретседател и раководител на програмата за генеративна вештачка интелигенција на Coca-Cola, објасни дека брендот денес користи вештачка интелигенција за режија на секој филмски детаљ – од аглите на камерата до физиката на движењето, со што се обезбедува реалистичен и конзистентен визуелен приказ. „Ова е повеќе од филмска креација. Ова е трансформациски чекор кон иднината на креативноста и технологијата“ – истакнува тој.
И покрај напредната технологија, човечката уметност останува во сржта на проектот. Музиката е изведена од вистински музичари, што го потврдува уверувањето на Такар дека вештачката интелигенција е само „помошник на човекот“, средство што го прави невозможното – возможно. Со својата кампања за 2025 година, Coca-Cola уште еднаш покажува како иновацијата може да ја зачува традицијата, повторно разгорувајќи ја божиќната магија за новите генерации гледачи.
















